{Techno} Just Blame The Bad Guy

TetraCON

Ingeburgerd
Lid sinds
22 januari 2007
Berichten
50
Nog iemand wakker op dit late uur?

Heb net is even een track gemaakt, stevige bd.
Erg benieuwd wat jullie er van vinden! Laat aub wat feedback achter :P

Hij is te beluisteren en te downloaden op Just Blame The Bad Guy

Tijd voor mij om m'n bed op te zoeken :P
 
Dat je dit een track noemt! Had je een pilletje op soms?

klinkt als 8 maten in repeat

Als dit techno is, dan houd ik niet van techno. :D
 
Ben je je nest al uit?

Als iemand dit live op een kraakfeest zou spelen dan had ik het wel gewaardeerd denk ik, maar ik zit op mijn werk dus mijn mening is anders namelijk: Het is erg langdradig, slecht gemixed, geen techno, geen track en zekers geen technotrack.

Misschien moet je het tempo lager zetten en dan proberen er wat van te maken.
 
M'n nest uit idd :P een track is idd wel een erg groot woord hehehe
Was wel een beetje in een andere staat vannacht toen ik het geheel maakte...

Zat eigenlijk meer beetje met Live te spelen en heb stukje opgenomen.

Maare hoe maak ik het meer Techno dan?
 
Origineel geplaatst door TetraCON
Maare hoe maak ik het meer Techno dan?

Die andere post van mij hierboven heb je ook niet zo veel aan, dus hier de herkansing :biertje:

Luister eens wat techno zou ik zeggen, als je dat wilt maken tenminste, want eigenlijk vind ik deze track meer de tekno kant opgaan. Misschien moet je eens wat tracks van andere teknomuziekanten luisteren, dan kun je horen hoe iemand anders het doet, hoe zo'n track is opgebouwd en zo. Ik denk niet dat je deze track even om kan bouwen naar een techno track door een geluidje er bij of er af te halen, dan kun je misschien beter opnieuw beginnen, is ook niet erg toch?

SP: Er is trouwens niets mis met een nachtje jammen met ableton live, vette track of niet, je hebt het best naar je zin gehad zo te horen! Muziek maken kan ook nog prima voor de lol, daar kunnen velen op dit forum jaloers op zijn met hun eeuwige gezever over een db'tje hier en wat eq daar. :gaap:
 
Dankje das een stuk beter advies ;) Voor de fun blijf ik het ook gewoon doen. Heb hem wel opzettelijk wat aan de harde en snelle kant gemaakt vanwege de emotie die ik er toen bij had. Qua opbouw vind ik het in het hoofdgenre Techno best lastig, zal er idd gewoon wat meer naar moeten luisteren.
Ik zeg opzettelijk hoofdgenre, omdat het inmiddels voor de meesten niet echt meer te volgen is wat subgenres we volgende week krijgen :P Anyways hokjes hokjes hokjes...
Tekno wil ik graag wat meer van horen, nog tips voor op welke artiesten ik kan zoeken?

Ga sowieso niet verder met dit project, was meer een nachtelijke jam idd, nooit eerder iets in deze stijl getracht te maken, maak meestal meer wat ander spul waar geen goed hokje voor is.
Mooie van Live vind ik dan weer dat je alles in je File Browser gelijk kunt aanroepen bij bv een live act, dus kan hem nog gebruiken in de toekomst voor op een kraakfeest ofzo ;) :P
 
Back
Top