[track] bombastisch & meeslepend

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
Rise of the Sandworm


klik het plaatje....
 
lekker...het heeft zo'n beetje een bigbeat sound....vind ik super! Is een beetje alsof dat genre kompleet vergeten is....er gebeurt ontzettend veel in de track maar de mix is nog steeds duidelijk en gefocust, en ik vind die middeloostenlijntjes echt super!

:halleluja
 
Origineel geplaatst door Stage73
lekker...het heeft zo'n beetje een bigbeat sound....vind ik super! Is een beetje alsof dat genre kompleet vergeten is....er gebeurt ontzettend veel in de track maar de mix is nog steeds duidelijk en gefocust, en ik vind die middeloostenlijntjes echt super!

:halleluja

thanks!

@unic: zandwormen idd uit duin!
 
Prachtig! Ja ik zat te wachten tot Gary Numan zou gaan zingen want daar lijkt het nogal op.
 
erg koel
 
Je creeert heel knap een oosterse sfeer met die sample van de zang en het gebruik van halve toonsafstanden. De drums klinken lekker met de gates en de distortiongitaar klinkt lekker aggressief. Alle bliepjes en kraakjes zorgen voor veel detail en geven het geheel soms een lofi effect wat lekker combineert met de andere rauwe geluiden.

Het is niet onmiddellijk mijn stijl, maar ik vind het ontzettend knap gemaakt :okdan:

:doei:
 
Origineel geplaatst door Danny
Je creeert heel knap een oosterse sfeer met die sample van de zang en het gebruik van halve toonsafstanden. De drums klinken lekker met de gates en de distortiongitaar klinkt lekker aggressief. Alle bliepjes en kraakjes zorgen voor veel detail en geven het geheel soms een lofi effect wat lekker combineert met de andere rauwe geluiden.

Het is niet onmiddellijk mijn stijl, maar ik vind het ontzettend knap gemaakt :okdan:

:doei:

ik wilde je hier nog even voor bedanken, leuke feedback! :okdan:

de rest ook bedankt voor luisteren en posten natuurlijk!
ik ga denk ik stukjes van deze track in m'n liveset verwerken...
 
Zit inderdaad fijn in elkaar, naar het einde toe vind ik dat de drums wel een beetje gaan vervelen.
De stem mag misschien wat 'voller' gaan klinken, is nogal ijl t.o.v. de rest, maar als contrast werkt het wel natuurlijk.

Kan me inbeelden dat dit live erg goed aanslaat!
 
Origineel geplaatst door Danny
Je creeert heel knap een oosterse sfeer met die sample van de zang en het gebruik van halve toonsafstanden. De drums klinken lekker

:doei:
Leuke track
Hele lekkere drums ja, :okdan: echt iets wat mij nou NOOIT lukt :( (misschien kan je een tipje van de sluier oplichten???)

Het synthmelodietje zeg maar (na 1:30 ) vind ik niet zo.
 
Back
Top