Wie kent/heeft de spirit lx7-24 ??

glennplumber

Kneed je synth
Lid sinds
19 december 2001
Berichten
2.954
Locatie
Midden van het land.
Heeeeeeej,

Is er iemand die ervaring heeft met de de spirit lx7-24 ??
Heb op het moment een mackie 1604vlz maar die is veel te klein geworden. Ben zelf zeer tevreden over mackie maar vind fl 4600,- voor de SR 24-4 op het moment (hoge dollar koers) toch iets te veel van het goede.
De spirit lijkt me een fijne tafel maar ik zou wel eens willen weten wat jullie er van vinden ? Of wat zou verder een goed alternatief zijn ? suggesties ??

plaatje is de spirit lx7-32

Alvast bedankt,
Glenn.
 
Laatst gewijzigd:
Orgineel geplaatst door bikkel
Het ziet er in ieder geval goed uit, wat gaat ie kosten?

De 24 kanaals zit rond de fl 3000,- maar dan heb ik nog niet echt goed gezocht.
 
Ik heb deze mixer al 'n tijdje in m'n achterhoofd voor als ik ooit (dus over 'n hele tijd pas) 'n grotere mixer wil. Ik ben heel tevreden over de folio SX die ik nu heb, maar wat extra kanalen/sends/subgroepen zou wel fijn zijn. De LX-7 is eigenlijk 'n live tafel, maar dat is voor 'n midi-studio juist wel OK. Andere tafels zijn vaak 'recording' tafels, waarbij ervanuit gegaan wordt dat je eerst alles door de tafel heen wil opnemen, en vervolgens vanaf de multitrack door de tafel heen wil mixen. Een live tafel mixt gewoon alle kanalen naar 'n paar bussen. En dat doe je dus ook als je 'n midi-studio hebt (of cv/gate,maar je snapt wat ik bedoel).

Aangezien het 'n live tafel is hoop ik alleen wel dat alle aux sends post fader schakelbaar zijn. Oh wacht: in dat columbus linkje staat dit:
"Aux sends 1-4 are all selectable in pairs to Pre-fader or Post-fader. These four would come in handy for on stage monitor mixes or recording. Aux sends 5 and 6 are always Post-fader which could be most useful for outboard effects. "
Probleem opgelost. 6 sends. Post-fader. Fijn.

Ik heb nog nooit met 'n LX-7 gewerkt, maar het geluid zal in ieder geval niet slechter zijn dan op mijn SX, en die vind ik heel goed klinken. Lekkere EQ ook.
 
Back
Top