hallo allemaal

weer een track

weer een track

:) bedankt voor alle positieve reacties en adviezen. Ik had nooit kunnen denken dat mijn herrie zoveel belangstelling zou krijgen.

@daan: ik vin het leuk van je te horen dat je het goed vindt, en idd ik heb geprobeerd die breaks te laten fixen in de drumtracks. Valt niet mee ik ben geen drummert.

@freez: dank je, ik voel me vereerd (zo zie je dat imo leeftijd nooit zoveel zegt
*D ik heb wel eens eerder mijn herrie uitgebracht op cd voor collega's, dat was een project "The Symbol", 200 stuks uitgegeven. Het was een stuk van 35 minuten eigen werk, naar aanleiding van ervaringen tijdens een assertiviteitstraining als een soort muzikale ervaring over gevoelens die dit losmaakt in je. Stuur anders ff pb kan ik misschien een kopie sturen. Ook heb ik voor een kindertheater begeleidingsmuziek gemaakt voor een musical, dit was in 1998.
Daarvoor heb ik mijn eerste cd gemaakt "on my own"

@sKeLeTvM: groot compliment omdat ik idd een groot liefhebber van APP ben,het mooiste wat hij gedaan heeft vind ik Freudiana. maar vlak zijn overige werk ook niet uit, imo een van de weinige toppers muzikaal en productietechnisch gezien. die opnames zijn echt helemaal af en tot in de uiterste perfectie afgewerkt, vergeet ook ff niet dat Alan beschikte over topspullen en topmusici, jammer dat er de laatste tijd niet zoveel meer van hem uitkomt.

@VlEen: bijna leeftijdsgenoot maar je haalt me nooit meer in haha
:peukie:
bedankt voor het compliment. Ik stuur zeker een pb

@Stage73: bedankt voor het compliment en de textanalyse. laat ff weten of "black water"
te horen was anders refresh ik het wel weer bij minorcrisis. Over die text..wat jij zegt is waar, ik heb hier niet aan gedacht omdat ik ook aan het focussen was op de rest van de track.

@jpboere, ik voel me zeer vereerd
:halleluja

@bassio: dank je wel. Ik heb ooit eens in een ver verleden een nederlandstalig nummer geschreven. maar dan wordt er gezegd: je klinkt leids, het is ook nooit goed hahaha :D

hier mijn volgende track, ook van begin dit jaar. Duurt wat langer, 8:08
heet "another part of the universe" en gaat over een mogelijke ontsnapping van het gestresste leven van alledag..

..ik wil met jou vliegen naar een ander gedeelte van het universum, laten we onze spullen pakken en wegvliegen........met knipogen naar Vangelis, Ekseption, en Alan Parsons Project....(dit zei een vriend nadat hij deze track had gehoord)

"I want to fly with you, to another part of the universe,
you know it can be true, we will lose no time, and we will fly
away...(fly away)....away....(fly away).
loose no time take all our things and slip away
away, away, we will go and we are sure we will not stay (fly away fly away fly away...flyaway...flyaway)

veel luisterplezier:D

groeten,
Frans

http://minorcrisis.net/files/another part of the universe
 
Yo Frans:)


The Hosted File cannot be found.
Unfortunately, the uploaded file you are looking for doesn't exist or has been deleted.
 
Frans, als je fan bent van APP bent; ze treden 16 september op in de Effenaar in Eindhoven.

Ze noemen het dan "Alan Parsons Live Project".

Kaartjes zijn 38 euro dacht ik. Ik weet niet of het al uitverkocht is.


Paar van mijn favorites:

Sirius, eye in the sky, the gold bug, the turn of a friendly card, mammagamma, games people play, let's talk about me, I robot, old and wise etc.


Ze kunnen met zulke eenvoudige riffjes toch een enorme sfeer neerzetten. Iets wat heel moeilijk te omschrijven is.


De laatste link doet het bij mij ook niet.
 
soundclick

soundclick

ik heb me ingeschreven bij soundclick , maar duurt nog 24 uur voordat mijn herrie daar te bereiken is dus nog ff:Z
 
Laatst gewijzigd:
Top Frans:)
Je laatste bijdrage is echt zowat AP met de zanger van de Doors:D >Lekker stukkie muziek!
 
nieuwe track

nieuwe track

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=736184

klik op "Intro Thunder rainbow in the sky"

:erm: misschien niet echt voor Synth maar er zit een AX60 in en een AX73 en een E-mu proteus
en... en ......P330.....U-220 en......gitaar.......:D

verhaal over een losbarstende onweersbui, op 1:35......daarna klaart het op en er verschijnt een
regenboog in de lucht........met medewerking van dochter Maxine (5 jaar) op ongeveer 5:07

Ben best wel weer benieuwd naar reacties....
veel luisterplezier*D:peukie:
 
welkom! :koffie:
 
Back
Top