• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Synton Syrinx (zwart)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rianne_SynthiA

SynTheSister
Lid sinds
23 februari 2007
Berichten
742
Locatie
Almere
Synton Syrinx (zwart) te koop.
Van eerste eigenaar en in goede staat. Alleen thuis gebruikt. Ook het bend-pad is nog in prima conditie.
De originele doos en Nederlandstalige handleiding ontbreken niet.
Zeer zeldzaam en er zijn er maar 300 van gemaakt. Een van de beste monofone leadsynhesizers en in Nederland gemaakt.

Een kleine demo is mogelijk bij serieuze belangstelling en slechts contante betaling bij aflevering. Hiermee bedoel ik dat ik niet van plan ben de synthesizer per post te versturen.
 

Attachments

  • syrinx1.jpg
    syrinx1.jpg
    79,1 KB · Bekeken: 66
Last edited by a moderator:
En vervolgens krijg ik steeds de vraag wat ik ervoor wil hebben.
Logisch natuurlijk maar ik weet het zelf ook niet echt. Vanaf 2000 euro dan maar? De laatste echte Syrinx met toetsen ging voor 3200 geloof ik.
Erg duur naruurlijk, ik weet het, maar heel mooi ennuh errug zeldzaam.....
 

Attachments

  • syrinx3.jpg
    syrinx3.jpg
    73,9 KB · Bekeken: 56
:gaap: Geen enkele belangstelling? Inclusief patchbook! Geen krakende knoppen.
 

Attachments

  • syrinx2.jpg
    syrinx2.jpg
    89 KB · Bekeken: 54
Bericht door een moderator:
Verkoop per opbod is hier niet toegestaan dus graag een duidelijke richtprijs vermelden. Alvast bedankt. :)
 
Het is de eerste keer dat ik iets probeer te verkopen.

Richtprijs 2500 euro dan maar?

De regel dat het hier geen veilingsite is waar je iets tegen opbod kan verkopen begrijp ik wel maar daar staat tegenover dat ik al misselijkmakende mails van handige handelaren heb gehad die 500 euro boden als ze hem vandaag nog kunnen ophalen.
 
Last edited by a moderator:
De verkoop via Markplaats.nl gaat niet door en laat bij belangstelling dan maar hier een berichtje achter.
Omdat ik al veel te veel synths heb heb ik geen belangstelling om te ruilen tegen iets anders.
 
Bericht door een moderator:
Ik heb de foutieve Marktplaats-links voor je verwijderd.
 
Bedankt Sly!
Ebay.nl
Objectnummer: 170134950513

Nog wat foto's?
 

Attachments

  • syrinx2.jpg
    syrinx2.jpg
    91,5 KB · Bekeken: 53
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top