Dit forum toch een blijvertje ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
2.749
Welkom terug mensen !

Ik hoop dat dit forum nu in ieder geval overeind blijft.. en dat failliette providers tot het verleden behoren. In principe heb ik er ook geen moeite mee om het (of een ander forum voor mijn part) te hosten op onze eigen (of een nieuwe, dedicated) website.

Twin-X.. heb jij zicht op de situatie met je provider ?
 
Ik hoop dat alle mensen zich weer opnieuw aanmelden, maar ik vrees van niet........

Toch veel sterkte.

Gegroet....
 
Ik zit nu bij een nieuwe provider.

Ik zit nu bij een nieuwe provider.

Ja ik zal iedereen ff mailen maar ik moet dit eerst nog even op orde krijgen en de troep vernederlandsen. (zeer lastig zonder hulp.)

Ik doe mijn best ervoor om de boel up te houden. Ik heb mij aangemeld bij een andere provider (die niet failliet gaat voorlopig) maar ik moet wel behoorlijk inleveren op bandbreedte en extra's (dus uploads zijn voorlopig een nono).

Ik vind het sowieso tof dat jullie alweer terug zijn.

Bedankt.

En waar is BOB of is dat nu Craz geworden. ?
 
Bob / CraZ

Bob / CraZ

Jup..

CraZ is mijn eigenlijke naam.. terwijl bob ja.. erm.. te maken heeft met mijn hotmail account (bobtaco@hotmail.com). En die smerige monopolisten van Microsoft knopen alles aan elkaar.. dus werd bob automatisch mijn msn communities username.. pfff..

Maar verder alles goed :p
 
Nou ik ben er ook weer hoor!

en ik ga twin-x ook nog helpen ook (hoor ik net)
 
Ha,

Via interface.nl die board gevonden. Maar het is nogal leeg. Hopelijk is het nog retenieuw. Maar verder is het behoorlijk kaal.
Maarja een BB opzetten is niet zo heel erg moeilijk, laten weten dat je er bent wel.

Hopelijk gaat het nog gezellig druk worden.
Veel suc6 en de mazzel
 
Spread the word !

Spread the word !

Ik zou zeggen.. zeg 't voort !

Het zou machtig mooi zijn als we hier een goed lopend forum konden opzetten.. :)
 
help dan !!!

help dan !!!

Nou ik zou het tof vinden als jullie ook je steentje kunnen bijdragen. :)
 
Geef het door

Geef het door

Ja, als we nou allemaal aan iedereen door gaan geven dat dit forum bestaat, kan het heel snel druk worden!! en dat is tof, want dan kan dit forum echt "toonaangevend" worden
 
Ik dank u

Ik dank u

Whoa boost dat is al een hele eer.

Jij gaat zeker door voor moderator hier als t zeer druk gaat worden ;)
 
Ja dan krijg je het beheer over een forum.
dan mag je andermans berichten bewerken of mensen eraf trappen en berichten sluiten.

afijn je mag meer als een ander
 
FF een vraagje.

Hebbie geen backup van dat oude forum?

Want ik ben retebenieuwd wat voor een zooi hier allemaal wordt besproken nl.
 
Bang

Bang

Ik ben bang dat het oude forum verloren is gegaan.. maar het is eigenlijk voortgekomen uit een initiatief van ene 'Wiener303', die op communities.msn.nl/synthesizerfreaks een forum begonnen is.

Een hoog oplopende discussie over computers op het podium (kan 't wel.. kan 't niet).. en de al-oude strijd tussen aanhangers van digitaal vs. analoog hebben het tot een leuk levendig forum gemaakt.

Op initiatief van Twin-X zijn we met een VBulletin verder gegaan.. omdat MSN langzaam en onhandig bleek te zijn..
 
dood

dood

Het oude forum is inderdaad overleden en kan dus de oude berichten niet meer terughalen. =(

Maar deze gaat lekker en over twee weken kan ik backups maken en weer terug zetten ;)
 
Het ruikt 'n beetje nieuw hier

Het ruikt 'n beetje nieuw hier

Toen ik laatst op het forum van sound on sound zat dacht ik nog, we moete in Nederland zo'n ding hebben, misschien moet ik er zelf een on-line flikkeren (zo gebeurd toch? geintje). Gelukkig hoeft dat nu niet meer. Ziet er dope uit, en als iedereen nou even overal op andere sites reclame gaat maken is het hier binnen no time drukker dan het leidse met koninginnedag.

Sinds wanneer is dit hele ding online eigenlijk?


_____
Spek moet knetteren.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top