release TDK 020

G

Guest

Guest
Heej,

Over een paar dagen is TDK 020 klaar.

Die tracks die erop staan zijn:

Bubblegum Express • Diet vs Delano

Cosmic Inflation • bRz

De plaat komt op 160 gr zwart vinyl. Gemasterd en gesneden door Alchemy Mastering Soho en geperst door Record Industry Haarlem.
Uiteraard met binnen en buitenhoes.

Hier kan je ze beluisteren

We hebben ook nog een paar TDK 016/017/018/019 liggen. TNT post is 6,30 tot 10 kg.

Wie interesse erin heeft kan me pm-en.


grtz bRz
 
RE

RE

Lekker doordringend beide tracks! gebruik je een verengalm of analoge delay in Cosmic inflation?
Ben ook wel benieuwd wat Delano vs Diet heeft gebruikt voor zijn track dan vooral die Bubble's.
Klinkt lekkerr.
 
Heej,

De delays zijn een oude boss dm-100 en een line 6 echo pro. Reverb is een holly grail.

Het bubbel geluid is een dot com modular..

Beide tracks zijn live gespeeld met een hoop analoge zooi en wat digitale vrienden.


grtzzRb
 
Re: RE

Re: RE

Origineel geplaatst door rombraz
Ben ook wel benieuwd wat Delano vs Diet heeft gebruikt voor zijn track dan vooral die Bubble's.
Klinkt lekkerr.

Thanx, track heb ik samen met Delano gemaakt. Gebruikt zijn: Airbase, 606, basstation, ms20, dotcom modulair(tje) en wat FX.
 
Origineel geplaatst door brz
Heej,

De delays zijn een oude boss dm-100 en een line 6 echo pro. Reverb is een holly grail.

Het bubbel geluid is een dot com modular..

Beide tracks zijn live gespeeld met een hoop analoge zooi en wat digitale vrienden.


grtzzRb

dm 100 zijn toch die halve 19 "dosen van boss blauw waar je er een stuk of 8 soorten van had in een rackie.....ooit ook twee gehad erg easy net een halve dep 3 ofso ,...
erg 80 ies sounding

leuek aan bruze zn nrs vindt ik eg de improvisatie ,.....een track gemaakt rondom een lekker ingestelde middag/ochtend freakuh
en goed je efx gebruiken komje een heel eind ,..
je beats rocken ook best ,...[sound over rulen dikkjes]
beter =T dat t meer soundwise gemaakt is dan ....beuken
want in T scenetje wordt al / werdt te veel gebeukt
ongeveer kwart voort t einde van t nr wordt aardig mayhem..haha
[best kunstig ,...sounds/drums/mixage goed gescheiden te houden ...met deze style veel vrijh

ga nu andere kant luisteren

:halleluja ook lol had niet een s door er starte ook een my space soundje van king tubby die liep lekker mee ik denk soo leuke sample ...
o oeps
zeker "dat bubblegumm "soundje wel lachuh..drums door ms 20 denkik ???


hoop eg snel mn asm af te hebben semi modulair ,.......wel done boys ....
uwe ouders kunne weer trots zijn:D :engel:
 
rol_dm100_dc20_x1.jpg


Het is de bovenste...lekkere donkere delay:)

We gaan de plaat morgen ophalen en het grote geluid staat dan ook opgebouwd.
Kunnen we hem gelijk goed luisteren.

grtzRb
 
Die bovenste ik heb ook gehad die dm100, je kan binnenin de width ook nog verstellen moet je wel even bij de orginele stand een streepje bijzetten ..
idd een leuk ding.
 
Origineel geplaatst door rombraz
Die bovenste ik heb ook gehad die dm100, je kan binnenin de width ook nog verstellen moet je wel even bij de orginele stand een streepje bijzetten ..
idd een leuk ding.

klopt kan by meerdere digitale ook
dan draai je debit rate nar beneden en wordt de sample tyd langer ..
ik heb een dm 500/ 2000 van ibanez schynt dat ook me te kunne ...

en dat zijn eg fx van weinig centjes enm super vanwege de draai knobbies
sc6
staat ook nog leuek te koop http://cgi.ebay.nl/Ken-DES2000-digi...hZ009QQcategoryZ27602QQtcZphotoQQcmdZViewItem
 
Holy fuck! Ik wist niet dat dit nog werd gemaakt en gedraaid joh!

Doet me weer denken aan de Mononom-feesten in de Blauwe Aanslag in Den Haag die ik eind jaren '90 weleens bezocht :D
 
Oi,

We hebben hem vandaag opgehaald en hij klinkt uberDIK. Ben blij met de mastering en de snijder.

grtzRb
 
kzoum byna kopen mbt "help brz de zomerdoor"
gaatwellukkentoch?
tistem datkthuis geen wall o sound heb om te luistern,..no fx andersz
citaat
De plaat komt op 160 gr zwart vinyl. Gemasterd en gesneden door Alchemy Mastering Soho en geperst door Record Industry Haarlem.

klein rugge breukje dus 100 stuks ...?
hoeveel drukje deer idd...by een eerste persing ..
inje "scene"benjeder soo 50 kwijt denk op kort termijn ,..
rets wordt winkel werk ?
ben wel benieuwd hoe bv t verloop van zoon is gaat t hard ...loopt t voornamelijk onder bekenden,...tis toch ook denk stukje bekendheid label ...bas-f wast toch :D
 
We persen er 700 deze keer. Verkoop loopt via distributie in frankrijk (Toolbox) en in nederland wat kleinschaliger via Aum records.
Verder is het veel losse verkoop via onze website en op feesten. Als ik in het buitenland ga spelen neem ik ook altijd wat mee.
Tot nu toe gaan ze telkens weer op en als je op discogs kijk zie je ook hoe gewild sommige exemplaren nu al zijn:)

grtzzzRb
 
Klinkt weer als van ouds....
(Vet dus:D)
Gefeliciteerd, met al weer de 20ste.
 
Bedankt joh......

Nu druk bezig met optredens en daarna weer fijn de studio in:)
 
Niet helemaal mijn stijl, iets te opgefokt voor mij, maar desondanks vind ik beide trax zeer goed in elkaar zitten.:okdan:
Succes ermee!
 
skate4.jpg



Opgefokt, valt wel mee toch:)
Maar igg bedankt voor de reply's wederom.

grtzzRb
 
tempo is anders best ok ...net op tyd en niet te vroeg
waar blijft de volgende track ,...mn disk is grijs gedraaid

tyd voor vinyl

:D
druk met optreden ,..noems een datum/plek ...


in holland
:z
 

Vergelijkbare discussies

G
Reacties
23
Bekeken
3K
G
G
Reacties
17
Bekeken
2K
G
G
Reacties
33
Bekeken
3K
G
G
Reacties
11
Bekeken
1K
G
Back
Top