Allen & Heath V6 audiophile rotary club mixer.

xonev6.jpg


U zoekt een leuke clubmixer?
Dan heeft Allen & Heath er eentje voor U.

Lekker analoog met Vette retro look.

Enkele Specs:

6 dual stereo kanalen
stereo valve [buizen] preamp/
Stereo Insert points
en hij weegt ruim 7 Kilo.

Hij kost € 6652.10 [Bruto advies prijs]

Meer info: www.allen-heath.co.uk
Importeur: www.tmaudio.nl
 
8D

Ik dacht VETTTT! Zal wel een prijskaartje aanhangen van een eurootje of 1500 en dan enkel geschikt voor wat gefreakte lunatics met veel geld. Maar dan die prijs... Ik schrok me een hoed. Wat een gekke mensen toch over het Kanaal....

En ow wat hou ik toch van ze.
 
Hhmm.. deze specs en prijsklasse.. en dan geen faders ? Uhg :confused:
 
Jezus wat een prijs voor een dj mixertje.
 
veel amerikaanse dj's en engelse club dj's draaien met rotary mixers...lijkt mij erg onhandig om de een of andere manier....volgens mij ook geen uitgebreide gescheide toonregeling....
 
Hmmm te mooi allemaal. Ipv dat men nu eens investeert in functionaliteit in ipv design dan verkoopt men misschien wat meer.
 
Origineel geplaatst door Twin-x
Hmmm te mooi allemaal. Ipv dat men nu eens investeert in functionaliteit in ipv design dan verkoopt men misschien wat meer.

Ik denk ddat hiet best markt voor is, al is het een kleine.

Ik weet een cafe in den haag, ik geloof de zwarte ruiter of zoiets, waar ze hun versterkers open en bloot aan de muur hebben hangen met lekkere ouwe meter....daar zou deze mixer in de dj-set niet misstaan....
 
Hij is inderdaad wel erg stoer.
In de USA is het overigens redelijk gebruikelijk om met rotary's te draaien.
In de legendarische Limelight in NYC staat ook een mixer met rotary's.
Of het practisch werkt ?? geen idee.. kwestie van wennen denk ik ..
 
Hmm... ik had toch al plannen om wat ruimte te creëren. Soundcraft Ghost er uit - dit bakje er in. Lekker.
Overigens, wat is er tegen draaiknoppen? Op de Rolands & Prophet VS na, hebben al mijn synths draaiknoppen.
 
Is de kans op slijtage van ronde potmeters niet groter dan bij langwerpige?
En minder nauwkeurig te calibreren?

Nou ja voor 6 (bijna 7) rooitjes mag je ook wel fatsoenlijke potmeters hebben. :)
 
Back
Top