Maak een stukje hiphop

What the f... have you been smokin'?! :peukie:

Beetje te happy voor mij.
 
Origineel geplaatst door Lotuz
What the f... have you been smokin'?! :peukie:

Beetje te happy voor mij.

Njaa zeg ik, 't hoort hier eigenlijk niet thuis & weet niet waar ik 't anders moest plaatsen. Maarja smoken doe ik normaal wel, maar nu niet hoor! Was erg vrolijk geworden dat ik dat nummer weer hoorde.. en tja, kreeg iets in me hoofd en wou 't er ffe uit en verwerkt hebben hehe. :D Dus respect the happyness in the life, becouse when you're depressed all the time you might even kill yourself..:geslaagd: :P
 
Geen Jay-Z meer voor jou, Leendert. :D
 
't vetste stukje uit de clip vind ik trouwens dit stukje met dat meisje in 't groene shirtje (pijltje erbij voort geval dat je t niet begrijpt.. :P ) Tis trouwens net opt moment dat ze echt iets lache doet waarna daarna jay z vet reageert. :okdan:

Echt een leuk stuk, vrolijkt me op! :D
 

Attachments

  • moment.png
    moment.png
    120,5 KB · Bekeken: 97
Origineel geplaatst door Mtech tja hip hop .. met wat electro invloeden denk of so ! haha

Het is al zo'n 25 jaar geleden, maar er is een tijd geweest dat daar geen onderscheid in werd gemaakt.

Halverwege de track had je ineens zin in een Kraftwerk/Soul Sonic Force synthje? 8~
 
Origineel geplaatst door Lotuz
Het is al zo'n 25 jaar geleden, maar er is een tijd geweest dat daar geen onderscheid in werd gemaakt.

Halverwege de track had je ineens zin in een Kraftwerk/Soul Sonic Force synthje? 8~

*D

Grtz///

kep m net geupdate ... dikkere sound en de vocal wat netter .. nieuwe synth

wat vindt je ervan ?!

:)
 
Wat mij betreft begint de track pas wanneer meneer Mathers z'n mond houdt. Dan pas wordt het interessant. }:|

Alleen vind ik de synthgeluiden wat dof. Er mag wel wat meer sprankelends in.
 
Thanx ..

Ga de beat nog wel wat uitwerken ..

was redelijk nieuw allemaal .. wil zeker meer van dit soort beatjes gaan maken .. nooit geweten dat je de snare op zoveel plaatsen kan zetten ...;)


:biertje:
 
Een stukje reggeaton ook goed? Mn eerste en waarschijnlijk enige poging... Geluidskwaliteit moest wat omlaag anders paste het niet.

Korte intro:

Jullie suckers horen de vette flow van mijn man Ludacris - speciaal overgevlogen vanuit de States - op de mic en de zieke beats komen van jullie boi de onheilige, recht uit het ghetto motherf#ckers!
 

Attachments

  • regaeton 2.mp3
    900,8 KB · Bekeken: 91
Origineel geplaatst door The Unholy
Een stukje reggeaton ook goed? Mn eerste en waarschijnlijk enige poging...

Ik ben niet thuis in deze stijl, dus ik kan niet zeggen of het modern of gedateerd klinkt, maar het klinkt iig niet verkeerd. :) Al zal ik eerder een oude BDP plaat opzetten als ik een combinatie van Reggae en HipHop wil horen.
 
Origineel geplaatst door Lotuz
Ik ben niet thuis in deze stijl, dus ik kan niet zeggen of het modern of gedateerd klinkt, maar het klinkt iig niet verkeerd. :) Al zal ik eerder een oude BDP plaat opzetten als ik een combinatie van Reggae en HipHop wil horen.

Respect holmes.
 
Dit is een remix die ik heb gemaakt op het nummer van Timbaland feat. Nelly Furtado en Justin Timberlake...

nou moet ik er wel bij vertellen dat ik pas een tijdje bezig ben met muziek maken (op een jaar of twee klunzen in Magix na).

goede feedback is daarom van harte gewenst!



ps. het nummer is tevens nog niet naar behoren afgemixt, wegens gebrek aan know how:geslaagd:
 

Attachments

  • ibi presents - give it to me rmx version1.mp3
    5 KB · Bekeken: 91
Wel erg kort. Maar als je hiermee een statement wilt maken (Furtado en Timberlake noemen in een HipHop topic :bekdicht: ), dan is het een geweldige remix. :D
 
Back
Top