• Synthforum bestaat 20 jaar !

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

• Als lid van Synthforum kunnen we uren praten over synths en aanverwante zaken. Waar het uiteindelijk natuurlijk om gaat is het maken van muziek. Heb je iets gebrouwen, geproduceerd, gecomponeerd of ingespeeld wat je graag wilt delen met de rest van de community, dan is dit de juiste plek om dat te doen. Ben je trots op het resultaat of wil je suggesties voor verbetering, post dan hier je track. Wil je alleen luisteren en opbouwende kritiek geven? Dat kan ook.

Er zijn twee manieren om je track te plaatsen:

1. Via de uploadmogelijkheid die Synthforum biedt. Het mp3 bestand mag dan niet groter zijn dan 20 MB. Maak een nieuwe thread aan en klik links onder het bericht op "bestanden toevoegen". Kies na het uploaden voor "Insert". Alleen dan wordt de audio player in je post zichtbaar.

2. Via een externe site. Er bestaan verschillende sites die ruimte bieden om je muziek te hosten. Je kunt in je bericht een link naar je track plaatsen. Omdat Synthforum de soundcloud link automatisch omzet in een player, gaat hier de voorkeur naar uit. Je hoeft dus verder niets te doen, alleen de link naar je track in je post plakken.

Let op: Wanneer je track op SoundCloud op "private" staat, verschijnt er geen player, maar blijft alleen de link over.

Een veelgebruikt alternatief is YouTube. Heb je je muziek op je YouTube kanaal gezet, dat kun je je clip embedden door simpelweg een link te posten. Daarna wordt de YouTube player automatisch embed in je post. Dit geldt ook voor video's van bijvoorbeeld Facebook en Vimeo.

Heel veel succes en plezier gewenst!

Maak een stukje hiphop

Lotuz

quantizise kneusje
What the f... have you been smokin'?! :peukie:

Beetje te happy voor mij.

Leendert

Gedeactiveerd account
Origineel geplaatst door Lotuz
What the f... have you been smokin'?! :peukie:

Beetje te happy voor mij.

Njaa zeg ik, 't hoort hier eigenlijk niet thuis & weet niet waar ik 't anders moest plaatsen. Maarja smoken doe ik normaal wel, maar nu niet hoor! Was erg vrolijk geworden dat ik dat nummer weer hoorde.. en tja, kreeg iets in me hoofd en wou 't er ffe uit en verwerkt hebben hehe. :D Dus respect the happyness in the life, becouse when you're depressed all the time you might even kill yourself..:geslaagd: :P

Lotuz

quantizise kneusje
Geen Jay-Z meer voor jou, Leendert. :D

Leendert

Gedeactiveerd account
't vetste stukje uit de clip vind ik trouwens dit stukje met dat meisje in 't groene shirtje (pijltje erbij voort geval dat je t niet begrijpt.. :P ) Tis trouwens net opt moment dat ze echt iets lache doet waarna daarna jay z vet reageert. :okdan:

Echt een leuk stuk, vrolijkt me op! :D

Attachments

• moment.png
    moment.png
    120,5 KB · Bekeken: 17

Lotuz

quantizise kneusje
Origineel geplaatst door Mtech tja hip hop .. met wat electro invloeden denk of so ! haha

Het is al zo'n 25 jaar geleden, maar er is een tijd geweest dat daar geen onderscheid in werd gemaakt.

Halverwege de track had je ineens zin in een Kraftwerk/Soul Sonic Force synthje? 8~

Mtech

Stamgast
Het is al zo'n 25 jaar geleden, maar er is een tijd geweest dat daar geen onderscheid in werd gemaakt.

Halverwege de track had je ineens zin in een Kraftwerk/Soul Sonic Force synthje? 8~

*D

Grtz///

kep m net geupdate ... dikkere sound en de vocal wat netter .. nieuwe synth

wat vindt je ervan ?!

:)

Lotuz

quantizise kneusje
Wat mij betreft begint de track pas wanneer meneer Mathers z'n mond houdt. Dan pas wordt het interessant. }:|

Alleen vind ik de synthgeluiden wat dof. Er mag wel wat meer sprankelends in.

Lotuz

quantizise kneusje

Mtech

Stamgast
Thanx ..

Ga de beat nog wel wat uitwerken ..

was redelijk nieuw allemaal .. wil zeker meer van dit soort beatjes gaan maken .. nooit geweten dat je de snare op zoveel plaatsen kan zetten ...;)

:biertje:

The Unholy

Hard lid
Een stukje reggeaton ook goed? Mn eerste en waarschijnlijk enige poging... Geluidskwaliteit moest wat omlaag anders paste het niet.

Korte intro:

Jullie suckers horen de vette flow van mijn man Ludacris - speciaal overgevlogen vanuit de States - op de mic en de zieke beats komen van jullie boi de onheilige, recht uit het ghetto motherf#ckers!

Attachments

• regaeton 2.mp3
    900,8 KB · Bekeken: 17

Lotuz

quantizise kneusje
Origineel geplaatst door The Unholy
Een stukje reggeaton ook goed? Mn eerste en waarschijnlijk enige poging...

Ik ben niet thuis in deze stijl, dus ik kan niet zeggen of het modern of gedateerd klinkt, maar het klinkt iig niet verkeerd. :) Al zal ik eerder een oude BDP plaat opzetten als ik een combinatie van Reggae en HipHop wil horen.

The Unholy

Hard lid
Ik ben niet thuis in deze stijl, dus ik kan niet zeggen of het modern of gedateerd klinkt, maar het klinkt iig niet verkeerd. :) Al zal ik eerder een oude BDP plaat opzetten als ik een combinatie van Reggae en HipHop wil horen.

Respect holmes.

Peter86

Nieuwkomer
Dit is een remix die ik heb gemaakt op het nummer van Timbaland feat. Nelly Furtado en Justin Timberlake...

nou moet ik er wel bij vertellen dat ik pas een tijdje bezig ben met muziek maken (op een jaar of twee klunzen in Magix na).

goede feedback is daarom van harte gewenst!

ps. het nummer is tevens nog niet naar behoren afgemixt, wegens gebrek aan know how:geslaagd:

Attachments

• ibi presents - give it to me rmx version1.mp3
    5 KB · Bekeken: 17

Lotuz

quantizise kneusje
Wel erg kort. Maar als je hiermee een statement wilt maken (Furtado en Timberlake noemen in een HipHop topic :bekdicht: ), dan is het een geweldige remix. :D