Ben op zoek naar een nord modular..

Status
Please reply by conversation.
Geen Micromodular? Anders weet ik wel wat...
 
Nee, die heb ik ik zelf net eentje verkocht.. maar toch bedankt voor je reactie!
Misschien weet ik wel iemand anders voor die micro. Wat kost ie?
 
Re: Ben op zoek naar een nord modular..

Origineel geplaatst door reflect
Ben op zoek naar een nord modular key of rack versie.. iemand?

Weinig kans dat je er 1 vindt. Ben zelf in het verleden ook op zoek geweest naar een 2e hands. Maar aangezien er bijna alleen maar tevreden gebruikers zijn, is het aanbod gering.

Op de duitse ebay site wil het nog weleens. Maar verwacht geen lage prijzen. Waarschijnlijk wordt het nieuw kopen. Reken dan op zo'n 1500 euro.

Greetz,

Yawgmoth
 
Mwah, echt vaak zie je ze inderdaad niet maar als je goed oplet wil je op Marktplaats.nl nog wel eens een Nord Modular tegenkomen. Wel zie je dan vaker de toetsenversie dan de rackversie. Geef de moed niet op, uiteindelijk heb ik mijn Nord Modular (rack) ook tweedehands gevonden (1100 euro als ik me niet vergis).

(en voor je het vraagt: nee, die van mij is niet te koop ;))
 
Helaas laat m'n budget het op het moment niet toe om hem nieuw te kopen, maar ik blijf stug op zoek naar dit schatje. Bedankt voor jullie reacties. Vooral oozie bedankt voor de tip. Ik heb meteen wat mailtjes naar duitsland gestuurt! Kan iemand me misschien vertellen of er -op de toetsen na natuurlijk- verschil is tussen de rack -en key versie? Volgens mij niet toch?..
 
Bedankt voor je aanbod "basicsystem", maar ik heb toch geen micro meer nodig. Ik heb in belgie iemand gevonden die z'n twee jaar oude nord modular rack wil verkopen voor 1000 euros. Weet iemand misschien of dat op dit moment een realistische tweedehands prijs is? Iemand misschien op de hoogte van een aanbieding nieuw ergens?
 
Origineel geplaatst door reflect
Bedankt voor je aanbod "basicsystem", maar ik heb toch geen micro meer nodig. Ik heb in belgie iemand gevonden die z'n twee jaar oude nord modular rack wil verkopen voor 1000 euros. Weet iemand misschien of dat op dit moment een realistische tweedehands prijs is? Iemand misschien op de hoogte van een aanbieding nieuw ergens?

Goeie prijs vind ik. Ik heb voor de mijne dacht ik 1100 euro betaald een tijdje terug (incl. originele doos en gebr. aanw.). Een hoop geld, maar je krijgt er een heeeeeeeele hoop synth voor terug :)
 
Iedereen bedankt voor de reacties. En Oozie, ik zie je vast wel op het komende feestje.. ergens.. ooit.. party on!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top