[Drum&bass/IDM] Hilbert

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
905
Locatie
Hillegom
http://www.tproe.com/hilbert.mp3

Lekker zitten frutten met breakbeats. Mischien dat ik er nog geile wijven in ga samplen, maar dat bekijk ik na het weekend wel. :)
 
mooi.. alleen der zitten bietjes in en die kapt te abrupt af naar mijn id.. ik hoor het op de koptelefoon...

op de breek bij 2 minuten hoor ik t erg van die tikjes ofzo.. opzich hou ik wel van ranzig maar t siert je nummer niet. die tikjes dan .

voor de rest8~
 
Ja, ik dacht dat ik dat aardig ge-elimineerd had, maar ik heb alleen de hele harde weggehaald hoor ik nu ik de koptelefoon erbij gepakt heb. Dat gaan we volgende week ook maar eens onder handen nemen.
Die beats die snel afkappen vind ik niet erg. Met een vrijwel complete collectie Autechre in de kast ben ik wel wat gewend. :)
 
Re: [Drum&bass/IDM] Hilbert

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Mischien dat ik er nog geile wijven in ga samplen, maar dat bekijk ik na het weekend wel. :)

In het weekend zeker flink opnemen? Lijkt me wel nodig! ;) :D
 
heej dit is heel lekker man! tis ook wel een beetje een merge van mn favoriete genres dus geheel objectief ben ik niet ;)
drums zijn lekker schuifelig en lopen lekker in mekaar over. na een tijdje mis ik wel wat toevoegingen qua melodie/soundscape... misschien dat een klein vrouwenkreuntje met wat echo en reverb t wel doet ja ..:P
 
Back
Top