=XTRECIST= - Woord Omlaag

Hier moet ik toch echt gewoon afhaken. Ik kan hier echt niets positiefs over kwijt. Dit is toch gewoon hetzelfde als mijn stofzuiger opnemen, gain * 100 en er vervolgens overheen braken. Maargoed, ieder zijn meug.
 
eh dude coole track
doet me denken aan otto von schirach.. vooral die vertaagde boer geluiden, die heb ik ook nog in een nummer gebruikt.. doet het altijd goed:D
 
dit is z'n track dat je para gaat kijken of er rook ergens vandaan komt..

ik vind t intro wel ok met die plopgeluidjes... zou ik wel eens in de bioscoop willen horen over zo'n mega surround set...

de rest liever niet:D
 
=XTRECIST= :halleluja
Dikke track hoor!:dj:
 
Wat een koleeeeere herrie!!

Ik vind het echt helemaal 3 keer niks. Geen verrassingen, geen originaliteit.

Gewoon ......... helemaal niks!





Maar als dit je ding is, draai hem dan vooral helemaal grijs......
 
Origineel geplaatst door OJS
Wat een koleeeeere herrie!!

Ik vind het echt helemaal 3 keer niks. Geen verrassingen, geen originaliteit.

Gewoon ......... helemaal niks!





Maar als dit je ding is, draai hem dan vooral helemaal grijs......



Maar gelukkig wel hardware en daar gaat het om he.... :doei:
 
..

..

Ik vind het een oke bak herrie, alleen ik mis wel laag d.w.z treble en mid is er wel maar laag te weinig mischien een enhancher of compounder of zoiets tussen gooien.
 
Origineel geplaatst door olav
Maar gelukkig wel hardware en daar gaat het om he.... :doei:

Nee, daar gaat het helemaal niet om........

Takkeherrie is takkeherrie..... of het nu met software of met hardware gemaakt is.
 
Origineel geplaatst door OJS
Nee, daar gaat het helemaal niet om........

Takkeherrie is takkeherrie..... of het nu met software of met hardware gemaakt is.

Dat was ook eigenlijk mijn point, beetje sarcastisch bedoelt....

Het gaat maar om een ding volgens mij: om de muziek, goeie muziek... en hoe je die goeie muziek tot stand brengt boeit geen ruk, als je het maar uit eigen inspiratie en vooral emotie doet zonder (commerciele doelstellingen in mijn geval).
 
Ik vind m wel te pruimen, industrial achtige overdistorted sounds.
Bassdrum heeft nog genoeg laag imo, niet teveel weggedrukt door de overvloed aan distortion.
Percussie geluiden komen ook wel goed door ondanks de hoeveelheid ruis en dist.
Ik heb beter van je gehoord, dat moet ik er dan wel bij zeggen. ;)
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door olav
om de muziek, goeie muziek... en hoe je die goeie muziek tot stand brengt boeit geen ruk, als je het maar uit eigen inspiratie en vooral emotie doet zonder (commerciele doelstellingen in mijn geval).

Enneh.. dat 'goed' is natuurlijk persoons- en smaak gebonden :).
Echt, die commerciele noise kraak core herrie van =x= haal ik me neus voor op... das nie stoer meer ;)

-C-
 
Back
Top