=XTRECIST= - Woord Omlaag

Origineel geplaatst door Bass
Ben van 1973, dus even rekenen

nou nou, Als je nou ouder was als 62 had ik misschien nog een beetje respect voor je aangezien je dan ouder was als mijn vader.. :D

Kut, daar ga ik weer.. :r

:engel: 8~
 
OK ieder zn mening, lets quit erover :)
 
vind t zo hard, ben benieuwd hoe t klinkt zonder al die distortion...
 
Origineel geplaatst door Bass
vind t zo hard, ben benieuwd hoe t klinkt zonder al die distortion...

Goed idee Kraack Master =X= post m is zonder de dist? :okdan:
 
Misschien is ie gewoon gemixed op een Behringer? 8o)
 
Origineel geplaatst door r.5
Misschien is ie gewoon gemixed op een Behringer? 8o)

Dacht 't al te herkennen.. :D

Verder, sja zo kan iedereen een nummer maken (behalve Leendert natuurlijk, want die gebruikt geen distortion :D )

Vind 't eigenlijk niks.
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
Dacht 't al te herkennen.. :D

Verder, sja zo kan iedereen een nummer maken (behalve Leendert natuurlijk, want die gebruikt geen distortion :D )

Vind 't eigenlijk niks.

Ik heb nooit gezegt dat ik geen distortion gebruik en ik denk dat jij ook eens een keer je oren open moet doen, alleen ik probeer een cleane sound te behalen en die ook nog eens grof genoeg klinkt met een bass die schoon is. :D
 
Dank voor t luisteren folks! Vind m zelf wel geslaagd, eens iets anders.

Dsil: welke sample bedoel je?

En de track is idd niet zonder distortion te planten, is idd mixer werk (Mackie ;))
 
In de eerste 30 a 40 seconde geloof ik, hoor je om de zoveel beats een sample. Het klinkt niet meer als een stem, maar ik meende er toch het sampletje "rotterdam" van de euromasters in te herkennen, al is het 99% onherkenbaar.

Kan ook zijn dat mijn oren spelletjes aan het spelen zijn :o:
 
Hehe, neen. Ik heb geen Rotterdam sample gebruikt.
Wat niet van mij is, is 'Distorted Drumloops' en 'Yeaah', resp. van Ice-T en Deester. De vocal 'Woord Omlaag' en de Beatbox ben ik zelf.
 
sorry t lukt mij echt niet om deze track af te luisteren...trek dat overstuurde echt niet meer...het spijt me!
 
Hmm dit staat op zn website :
"So don`t come up with some low-ass, overdistorted,
in 3 minutes build wannabe PC crap!!"


:confused:
 
Ik vraag me af of het brongeluid nog zo belangrijk is met zo'n bak distortion..
En hardware only ? Dan wel analoog en niet zo'n Virus met een processortje..
 
Ik heb een keer een docu gezien over een friese schilder, als die man iets ging maken dan smeet ie ook eerst wat verf tegen een doek. In die kledders zag ie dan iets wat ie uitwerkt. Die schilderijen waren echt prachtig!

Wat ik dr zo gaaf aan vind, is dat hij uit iets willekeurigs (de verspatten en vegen op zijn doek) toch iets creeerde wat tot de verbeelding spreekt. Het doel heiligt de middelen :)

Helaas is me de naam van die schilder ontschoten :(

-C-
 
Back
Top