=XTRECIST= - Woord Omlaag

=XTRECIST=

Signal Overload
Lid sinds
13 december 2002
Berichten
1.852
Locatie
Almere
WoordOmlaag.jpg


=XTRECIST= - Woord Omlaag

Afdeling Herrie.

4'56"
192 kbps
6.8 MB

Enjoy
 
Haha ja ook wakker.

Maarruh over het liedje.

Eerste 26 seconden lekker duister creepy intro. Zeker die lage tokje achtige geluiden (weet ik niet hoe ik die moet omschrijven -lijkt heel klein beetje op die gare stem van die horrorwijffie van The Grudge-)

Heel erg gedistort bass door het hele nummer heen. De bassdrum lijkt helemaal verzopen te zijn in distortion [hij spat letterlijk uit elkaar] misschien waardoor die bepaalde lage punch mist. Dit is iets wat je met EQ niet goed kan maken (ja hij is wel verzadigt in laag ja). De punch is gewoon weg. Maar ja, dit kan je stijl zijn.

Er zit zelfs veel distortion/overdrive op de synthlead(Juno?). Normaal vind ik te veel distortion op de synth lelijk maar aangezien de bass al gruwelijk distorted is past het toch goed bij -net als bij 'Represent by Example' van Promo-.

Af en toe mooie rythmische spelingen zoals bijv. rond 3.28. Dit zijn de lekkerste stukjes. 8) Hier mag je meer van zulke bij doen.

Wanneer komt je eerste plaat uit?:dj:
 
gozer je kunt je gear niet rechtstreeks op het lichtnet aansluiten!

Daar moeten ADAPTERS tussen om van 230 volt 9 volt te maken.

*zucht*

-C-

;)

goed te pruimen :D Captain Distortion strikes again!
 
Nice piece, maar eerder een improvisatie dan een compositie. De dingen aan het begin hebben geen enkele relatie meer met de dingen die aan het eind te horen zijn.
Oversturing van instrumenten vind ik acceptabel, oversturing van de productie niet.
 
Zo een lekker pasen nummer :)

Heel liefelijk en zacht.

Alleen de boxjes op me werk hebben het half begeven volgens mij.
 
Origineel geplaatst door Sam_Zen
Nice piece, maar eerder een improvisatie dan een compositie. De dingen aan het begin hebben geen enkele relatie meer met de dingen die aan het eind te horen zijn.
Oversturing van instrumenten vind ik acceptabel, oversturing van de productie niet.

Dus het feit dat er geen duidelijke samenhang is tussen twee verschillende delen in een compositie maken het 'improvisationeel' ? Jij weet écht niet waar je het over hebt.
:)
 
Origineel geplaatst door Bass
Ik hoor alleen maar ruis

Stoppen met muziekmaken zou ik zeggen, zit wel wat meer achter dan dat.

X! Nice work! Dit is wat anders als alleen maar kicks van je altijd. Zit wel wat in, is het woede vanuit jezelf? :)
 
Re: =XTRECIST= - Woord Omlaag

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
WoordOmlaag.jpg

Heb je het koud? Anders moet je maar een trui met lange mouwen aandoen...
 
Origineel geplaatst door Leendert
Stoppen met muziekmaken zou ik zeggen, )

Haha ik maakte al muziek toen jij een stofje was... 8o)

maargoed ik ga hier niet over in discussie... ik ga nu proberen een professionele hardcore kick te maken =(
 
Origineel geplaatst door Bass
Haha ik maakte al muziek toen jij een stofje was... 8o)

maargoed ik ga hier niet over in discussie... ik ga nu proberen een professionele hardcore kick te maken =(

Dat wil nog niet zeggen dat jou oren niet de kanker in zijn gegaan.

Sorrie voor deze afschuwelijke taal.. :D

Edit: Geboortedag: N/A

Stoere jongen, weet ik nog niet of het waar was.. :doei:
 
Origineel geplaatst door Leendert
Dat wil nog niet zeggen dat jou oren niet de kanker in zijn gegaan.

Sorrie voor deze afschuwelijke taal.. :D

Edit: Geboortedag: N/A

Stoere jongen, weet ik nog niet of het waar was.. :doei:

Ben van 1973, dus even rekenen
 
Back
Top