[Poppy track met zang :O ] Jan - In the end

Misschien kan je nog even gebruik maken van een de-esser?

Ik vind het alvast een mooie, hedendaagse song.
 
Relaxed trackje!! :)

Jammer inderdaad dat de kwaliteit van de opname niet zo best is.. =( Maar op een gegeven moment had het eigenlijk ook wel weer zo zijn charme.. hehe..

Mocht je eens in de buurt zijn van Sneek, moet je ff langskomen, mag je 'm bij mij inzingen!!
 
Hey thanks!:)

Tja die opname, het is het beste wat ik uit mn microfoontje kon krijgen. Heb een of ander prehistroisch ding van Philips(SBC 3031 ofzo ;) )

Thanks voor het aanbod, helaas zit ik hier helemaal in het zuiden :D
 
ik vind de microfoon juist wel grappig, ergens wel authentiek en het past bij de track, soms vind ik je er bijna een beetje mick Jagger achtig door klinken. Arrangement is mooi en ik vind de sounds leuk, maar het is wel een tikje statisch. Misschien kun je de Rolling Stones hint nog letterlijker nemen en iemand vragen gitaar in te spelen? Leuke track, de "kwaliteit" interesseert me niet zo, je krijgt hier een sfeertje over en daar gaat t om.

trouwens...Condensatormicrofoontje kopen, Samson C01. Kost helemaal niks en heb je super lol van
 
Ik zal eens kijken wat ik kan doen met mn gitaar:) Thanks voor de tips enzo.. complimentjes zijn altijd leuk:D
 
Wat voor Mic en mic preamp, audiokaart en FX processing heb je gebruikt?
 
mic is philips sbc3031... als preamp heb ik mn gitaar versterker gebruikt.. Mic in de input en vanuit de headphones uitgang naar de audio in van mn pc(niet echt profi maar das alles dat ik heb).. En Fx processing? eh.. ik heb in cool edit opgenomen en een compressor erover gegooid in FL:D
 
Back
Top