Robbie Nerve live @ planet rose

Re: Re: Robbie Nerve live @ planet rose

Re: Re: Robbie Nerve live @ planet rose

Origineel geplaatst door Eraser127
Klinkt erg lekker hoor :okdan:

Af en toe wordt het tempo 2 seconden versneld, hoort dat erin?

Nee dat hoort dr niet in!
Ik kwam dr net ook achter :erm:

Mijn opnames maak ik met de line in van mijn mp3 speler op de headphone out van de kaoss pad 3.
Misschien dat de encoder op tilt slaat bij teveel hoge tonen ofzo...

Als je het helemaal strak wil horen, moet je es komen checken als ik weer optreed ;)

-C-
 
't Was de eerste opname met mijn portable mp3 speler / recorder. Ik heb hem veels te hard ingestuurd en tijdens een set ga ik toch (on)bewust steeds harder mixen. Ik geloof dat ik aan het eind van mijn set wel een eindje boven de 0dB zat op mijn mixer

-C-
 
Ik hoor kicke dingen erin gast!! Coole percussie en shit!!

*We want more, in betere klank kwaliteit!* :)
 
Dit is het enige wat ik heb :)

'k heb denk ik iets te hard ingestuurd op de MP3 recorder... Volgende keer beter :D

-C-
 
:okdan:

vette sounds weer... jammer dat het elkaar allemaal zo weg drukt.

als je merkt later in de set harder te gaan mixen probeer dan zachter te beginnen. -3db ofzo.. probeer altijd headroom over te houden. is de sound niet alleen beter maar je kan ook harder wanneer je dat wilt. ik zelf stuur altijd uit op -6 db zelfs.

keep up the good worx... (dan kan ik ook es ooit naar je komen luisteren!)
 
mijn motto:

mix altijd zo zacht mogelijk!



hard kan namelijk iedereen, altijd...
(en helaas gebeurt dat ook vrijwel overal)
 
Het is al een hele opgaaf om op 0 dB te mixen!
Normaal zat ik op +10 op de VU meters van mijn mixer maar de kaoss pad slaat op tilt boven de 0dB.
Dat is ook de vervorming aan het einde van de set, dan stuur ik hem met +3dB of misschien iets meer in en gaat ie grommen.

Inderdaad ik had dr ontzettend veel plezier in! En damn... ik sta es een keer cool op de foto!

-C-
 

Attachments

  • nerve_live.jpg
    nerve_live.jpg
    171,3 KB · Bekeken: 49
vette shit hoor! Tzal flink beuken zijn geweest zo te horen.... Jammer dat je te hard uitstuurt, desondanx goeie impressie van je `nerve`uze sound.....

Suc6 met je volgende gig!
 
:okdan:
 
Phatte shit

Phatte shit

Erg lekkere evenwichtige en energieke set!

:okdan:
 
Back
Top