Nieuwe track..

laat er een echte Alt of tenor-Saxofonist zijn improvisatie over doen en je hebt een prachtige Smooth JAzz track. (wel iets minder drumklikjes dan...)

Ik hou van deze shiat! :L
 
Lekkere sfeer zeg! :biertje:

Het nummer loopt lekker door! Er gebeurt niet zo veel, eigenlijk (hoeft op zich ook niet).
Die sfeer blijft goed staan. Ik zat een beetje te wachten op een te gekke solo.

De mix is wel ok. :okdan:
 
Fijne sfeer...nummer nodigd inderdaad uit om er een(of meer) relaxte solo in te plaatsen.
Let wel: muziek draait om "de kunst van het weg laten", dit geldt ook voor solo's. Een solo hoeft dus niet per definitie furtueus of snel te zijn.
Oftewel: komkom..niet zo bescheiden.." kracht uit innerlijke overtuiging faalt nooit !! "
:mega:
 
Haha, geen dank! Was gewoon ff heel herkenbaar voor mij.
Ben naast knopjesdraaier ook muzikant, gitarist. Vind zelf dat ik ook geen echte solist ben, maar mensen staan regelmatig verbaast dat ik precies elke keer weer die passende solo bij een nummer speel waar het nummer om vraagt.
Oftewel, gewoon wat meer in jezelf geloven...succes!:biertje:
 
heerlijk sfeertje, ik vind het net fijn dat er geen solo inzit, dat geeft een extra relaxed effect.
 
ik vind wat je hier doet met de effecten helemaal top, vooral het reverbwolkje rond de Rhodes. mooi hoor! Ik sluit me helemaal aan bij de anderen. Toch...maak es een gaan-als-de-brandweer funktrack, als volgende project. Ik hoor veel toffe ambient/lounge/electro hier op het forum, en da's OK, maar <opa spreekt> een "echt liedje" tussendoor...dat zou ik nu cool vinden.
 
Back
Top