[gezocht] Analoge Vocoder (/cr-78 ruil)

Status
Please reply by conversation.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
Haaai,

ik zoek een analoge vocoder. Het liefste een rack-versie.

Als ruilwaar heb ik eventueel een Roland cr-78 in topstaat.
Maar die gaat misschien verkocht worden aan het Roland museum...... ze hebben in ieder geval interesse getoond in het ding. (de cr-78 die ze zelf hebben staan hebben ze in sta-leen)

dus als je dit ding wel ziet zitten en een analoge vocoder hebt staan dan zou ik er snel bij zijn :)

Anders; ik betaal gewoon wat de bak waard is.
 
Re: [gezocht] Analoge Vocoder (/cr-78 ruil)

Origineel geplaatst door dob

Maar die gaat misschien verkocht worden aan het Roland museum......

/sorryOfftopic/ Het Roland museum??, Waar zit dat dan? NL? /sorryOfftopic/
 
alles is weg inclusief me vocododer
alles is geruild tegen andere leuke spulltjes
dus ik kan hem niet helpen (ik had ook geen trek in een cr78 trouwens)
 
Verkoop hem gewoon aan Roland. Kunnen die later zeggen: ow die cr78 is nu 20000 euro waard, want ie is van Dob Audio geweest. Terwijl ie anders door een freak op zijn brakke kast wordt gezet en er een spin in gaat wonen die de oscillators opeet.
 
LOL....zou volgens mij wel vette sounds creeeren....spinsounds!
heb trouwens ooit wel eens meegemaakt dat een SL1200 opengemaakt werd en dat er een heel pissebedden-nest in leefde ;)
 
Ik zou hem niet naar het museum doen dan staat hij daar zonder dat er gluid uit komt :)
 
Roland Belgie (roland.be) antwoorde me dat ze hem graag wilde hebben voor in 'hun museum'....
Ik heb geen idee waar dat is.

In ieder geval lijkt me dat wel een hele mooie bestemming hoor.
Ik komt dan wel misschien niet meer zo vaak geluid uit maar de kans dat het dadelijk de laatste is die goed bewaard is gebleven is aardig groot en ik vind dat deze dingen, tenminste 2 van elk en niet op dezelfde plek (Ark van Noach?!?) bewaard moeten blijven voor al ons nageslacht.
Daar wordt ie met liefde behandeld en dat verdient deze oude van dagen ook.......

(Trouwens was die Russische dinges nou digitaal of toch analoog?)
 
(Trouwens was die Russische dinges nou digitaal of toch analoog?) [/B]


volgens mij gewoon analoog maar ja ik ga geen duscusie meer er over starten
ik heb iemand blij gemaakt met dat ding en ik ben ook blij met me nieuwe speeltjes
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top