[Track] Can't live without

Ferric

Housekabouter represents
Lid sinds
25 mei 2002
Berichten
669
Locatie
Den Haag, mèn dorrup!
Soms maak je een track en word je er zelf verliefd op. Can't live without is zo'n nummer. Het is waarschijnlijk niet eens m'n beste, maar wel mijn topfavorietje op dit moment.

Enjoy! (eh... di's de link ;))

Oh, over m'n vriendin moet niemand ouwehoeren, maar evt. commentaar op deze track wordt natuurlijk wel gewaardeerd ;)
 
Laatst gewijzigd:
Is toch lekker laid-back en tikkie freaky?
 
Re: [Track] Can't live without

Origineel geplaatst door Ferric
Soms maak je een track en word je er zelf verliefd op.

Tja en liefde maakt blind, ik ken het. Ritmisch lekker maar 9.39 is mij te lang, het mag veel sneller op gang komen. De sound is wat dun. Heb je het voornamelijk ingespeeld? het klinkt op zich wel levendig. Vooral zo doorgaan natuurlijk.
 
Klinkt niet slecht. Lekker relaxed. Mix zit goed in elkaar. De geluiden die je hebt gebruikt vind ik wel cool. Aan het einde rond 06:30 word hij steeds beter. Ik mis alleen nog wat meer percussie in de track maar goed dat is mijn mening. Ga zo door. ;)
 
Hi Ferric, ik wilde een tijd geleden al reageren maar kon toen het forum nog niet op.

Ik heb je ook je andere tracks beluisterd en moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Het minimale spreekt mij erg aan, en met de beats en de breaks zit het meer dan snor.
Het geluid is hier op mijn laptop al goed, en afgespeeld via de normale stereo mooi vet en rond, terwijl er toch een ruimtelijke mix overeind blijft staan.

Inspirerend.

je hebt i.i.g. één fan in Maastricht.
 
Zo, 't is een tijdje geleden maar toch nog maar ff een reply van mij.
Thnx allemaal, en zo'n bericht als van UskanK is natuurlijk helemaal mooi :D Ook van mensen in de "echte" wereld krijg ik leuke reacties, en wat blijkt, vooral meiden lopen weg met de track :D
Ik loop de track her en der lekker te pushen, gaat iig op de haagse koninginnenach gedraaid worden door lokale haagse dj-vriendjes van me die buiten en op feestjes staan... ;) Eens kijken wat het daar doet. Ben ook met een rmx bezig. En (niet te voorbarig wezen...) misschien dat-ie tegen de zomer wordt gereleased op het Hotbrownie-label. We zien het wel.
 
Back
Top