Vintage studio te huur voor "proevers"

Origineel geplaatst door sander
Hee R-ond, kan je bericht nog ff in het nederlands typen.
Origineel geplaatst door R-ond
in denhaeg toch ... nog niet duur ,...
Ik had er even overheen gekeken maar dit leest inderdaad voor geen meter en dan te bedenken dat het om kwart over drie in de middag is geschreven. :z
 
Bedoel je text 2 speech ?

Ik denk wel dat de Enigma gaat roken van de staaltje taal kunst.
 
Kom aan zeg laat R-ond even met rust ja.
Die jongen doet ook zijn best en is een liehebber net zoals ons.
Niks anders over te pijpzeiken?
 
Oh het is niet lullig bedoelt hoor !

Als ie er niks aan kan doen moet ie dat zeggen.

Dan weten we dat en kunnen we ergens anders pijpzeiken :D
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Kom aan zeg laat R-ond even met rust ja.
Die jongen doet ook zijn best en is een liehebber net zoals ons.
Niks anders over te pijpzeiken?

ach joh, ik weet ook wel dat die gozer okay en serieus is. Alleen is er een groot verschil tussen dyslexie en r-ond zijn grammaticale kunst :D Maar dan moet een geintje ook wel kunnen toch?
 
Even over iets anders pijpzeiken: het is "net zoals wij" en niet "net zoals ons".........
 
Laatst gewijzigd:
unesco geeft subsidies aan talen die dreigen uittesterven of heel bijzonder zijn dus als ik r-ond was zou ik ff de vn bellen misschien krijg je er nog wel betaald voor:D
 
Rustig aan mono-poly niemand heeft kwade bedoelingen.
 
Hey gaat nergens over om R-ond te dissen.
En vervolgens is er nog een beidehandje die mijn gramatica gaat verbeteren.
Lijkt wel een fucking kleuterschool zeg.
 
Origineel geplaatst door Negative Plus
Nee hoor hij zegt alleen dat de bestaande technologie niet ideaal is om met 192KHz als sampeling rate te werken.
Stukje selectief citeren dit. Volgens mij zegt ie ook dat 192 kHz als samplerate onnodig is omdat het niet veel zin heeft signalen boven de ruwweg 40 kHz te "registreren" omdat instrumenten niet veel geluidsenergie meer produceren boven de 40 kHz.

Om zelf nog een stukje selectief te citeren:

The optimal sample rate should be largely based on the required signal bandwidth.

Het technische aspect is dus een bijkomend argument, maar zeker niet zijn hoofdargument
 
jongens, als je niet van de schrijfstijl van r-ond houdt lees je gewoon zn berichten niet, maar volgens mij is er niemand anders op dit forum die al evenveel interessante info over synths en dergelijke gepost heeft als hij :okdan:

en degenen die echt wat over synths willen weten zullen dan wel wat moeite doen, met resultaat


[ontopic] iemand nog naar cybermax geweest ondertussen? [/ontopic]
 
Origineel geplaatst door EDP
unesco geeft subsidies aan talen die dreigen uittesterven of heel bijzonder zijn dus als ik r-ond was zou ik ff de vn bellen misschien krijg je er nog wel betaald voor:D


Je bedoelt dingen als:

Gebrek aan hoofdlettergebruik? Schijt aan interpunctie? En fanatiek breezertaal?
 
R-ond schrijft nog op analoge wijze :D ,is dus beter ,vetter,warmer,etc..
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
R-ond schrijft nog op analoge wijze :D ,is dus beter ,vetter,warmer,etc..

ja idd het is op punten wat lastiger maar het geeft wel meer voldoening als je het eenmaal ontcijfert hebt ;)
 
Origineel geplaatst door dennisb
ja idd het is op punten wat lastiger maar het geeft wel meer voldoening als je het eenmaal ontcijfert hebt ;)

idd,het is veel leuker dat die zo verder blijft doen,het geeft hem trouwens een 'special touch'.

helemaal niks mis mee...
 
Back
Top