• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Focusrite Saffire Pro, Drawmer DL441, kleine snakes, en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Hallo,

Diverse items in zeer goede of in nieuw-staat te koop:

* Focusrite Saffire Pro 26 (599 euro, 1 maand oud)
Eén 19-inch rack met 8 hele mooie Focusrite 24/192 pre-amps (XLR/jack), 8 outputs (jack), plus 2xADAT, dus in totaal 24 (plus 2 SPDIFF) I/O mogelijk. Vooral de voorversterkers zijn heel erg mooi. Gekocht in januari 2007, net nieuw dus, ik verkoop het omdat ik nu ook een losse ADA8000 moet aansluiten voor 16 kanalen input (echter deze past niet in meer mijn rack - aghr) en ik zoek dus naar iets waarmee ik alles in 1 unit kan (wordt waarschijnlijk een Creamware A16 Ultra met een los M-audio ADAT bakje die in mijn laptop-tas past). Maar klinkt super. Gisteren nog twee bands mee opgenomen, alles klinkt rete helder. Diverse malen 4 uur achter elkaar opgenomen (16 kanalen) zonder een hikje of wat dan ook. Nieuw bij feedback 749 euro.

* Drawmer DL441 (625 euro, 1.5 jaar oud)
De allermooiste compressie ter wereld keer vier is de Drawmer DL 441. Super-transparante en onhoorbare compressie met een mooie subtiele afwerking. Vier keer compressie met eventuele eind-limiting. Met name geschikt om in een studio (gebalanceerd) te gebruiken om bijvoorbeeld zang e.d. transparant en veilig op z'n plek te zetten in een mix, maar ik heb hem ook gewoon live gebruikt voor een altijd-goed compressie op eindzang e.d.. Is ongeveer anderhalf jaar oud, kortom echte nieuwstaat (was nieuw 949 euro bij thomann.de), in orginele doos.

* Phonic PPC 9000E (60 euro, 1 jaar oud)
Voor als je audio-apparatuur aan een aggregaat gaat hangen, of als je thuis fatsoenlijke opnamen wil maken - ook als de buren hun wasmachine aanzetten. Is 1 jaar oud, prima ding, diverse malen gebruikt tegen pieken van een aggregaat. Ik heb het ook echt gezien tijdens optredens dat ie soms flink aan het compenseren was als het aggregaat aan het hikken was, en niets ging fout. Is intern gewoon een Furman PL-plus met ook de gewenste RFI/EMI-filtering (zo eentje heb ik nu via via gekregen, vandaar dat deze Phonic nu over is). Met twee uitschuifbare lampen aan de voorkant en stroomaflezing, compleet met doos. Nieuw bij feedback 99 euro.

* 4x XLR snake met (mini-)stageblok, 9 meter lang (25 euro)
Ooit in een deal met veel spullen overgekocht en heb ik wel eens gebruikt, maar ik heb er nu effe geen bestemming voor. Als jij het wel nu kan gebruiken, is het wel lekker makkelijk natuurlijk. Is een kleine snake, voor naar een klein drumpodium of voor naar een kleine opnameruimte elders in huis, 4 XLR in/uit.

* 8x XLR-XLR snake, 3 meter (20 euro)
Nieuw gekocht in januari, maar is over dus kan weg.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top