[Track] egyptische acidtrance

Origineel geplaatst door trash
Goedkoop, definieer dat eens, met betrekking op deze track?
Nou ja, goedkoop als in "zet een arpeggio aan, speel flink met de cutoff, zet er wat 8bits drumsampletjes onder en je hebt een nummer". Oh ja, en vergeet niet de resonance hoog te zetten.

Dat.

Dat is mijn mening. Gelukkig voor jou zijn er ook nog andere.;)
 
Origineel geplaatst door Radix
Nou ja, goedkoop als in "zet een arpeggio aan, speel flink met de cutoff, zet er wat 8bits drumsampletjes onder en je hebt een nummer". Oh ja, en vergeet niet de resonance hoog te zetten.

Dat.

Dat is mijn mening. Gelukkig voor jou zijn er ook nog andere.;)

Voor mij, ? is niet mijn track en draad.
Maar goed mischien heb ik er meer waardering voor omdat ik weet dat het niet zo simpel is :D
 
Origineel geplaatst door trash
Voor mij, ? is niet mijn track en draad.
Maar goed mischien heb ik er meer waardering voor omdat ik weet dat het niet zo simpel is :D


Het gaat er toch om resultaat en niet hoe het gemaakt is.

Vind er niet zo veel aan. Beetje kakafonie van 303's. wel op m'n laptop geluisterend dus hoor niet zo veel bas.

Minder melodie is mischien wel beter.
 
op laptopspeakers klinkt het vast wel kut :stupid

op een deftig systeem daarentegen valt er volgens mij weinig op de mixage aan te merken.

quote Radix:
Nou ja, goedkoop als in "zet een arpeggio aan, speel flink met de cutoff, zet er wat 8bits drumsampletjes onder en je hebt een nummer". Oh ja, en vergeet niet de resonance hoog te zetten.

:doei:
heb je werkelijk geluisterd naar het nummer of gewoon es overgeskipped?
ben benieuwd wat voor muziek je maakt..
 
Nee, daar gaan we het warm van krijgen.......:confused:

the perculator

30sftyb.jpg
 
vet , vet :{
 
Origineel geplaatst door rvooh
op laptopspeakers klinkt het vast wel kut :stupid

op een deftig systeem daarentegen valt er volgens mij weinig op de mixage aan te merken.

.

Ik zeg ook niks over de mixage. Hij klonk goed op mijn laptop. Ik zeg wat over de muziek.
Gewoon niet mijn smaak. Mag wat leger wat mij betreft.
 
Origineel geplaatst door mikemix
Nee, daar gaan we het warm van krijgen.......:confused:

the perculator

30sftyb.jpg
:


:engel: that's me, maar waarom is dat belangrijk.:confused:
 
Lekker apart zeg! Mooie acid synth ook. Melodietje vind ik ook erg leuk gevonden. Je kicks vind ik heerlijk!!
Goed werk.


Mogen alleen wel wat meer effecten van mij alleen... hier en daar vind ik 't een beetje leeg. Met wat truukjes hier en daar met wat wazige effect wordt het wat voller allemaal denk ik en wordt het ook nog boeiender om naar te luisteren.

Maar voor de rest prima werk. Goed melodiewerk (Y)
 
Origineel geplaatst door rvooh
...want ben die melodiën ondertussen strontzat :kont: [/B]

Origineel geplaatst door rvooh
heb je werkelijk geluisterd naar het nummer

Afijn... ;)
 
Ik vind m ook wel leuk hoor. Lijkt een beetje op old skool goa, Matsuri style ofzo :P
 
Origineel geplaatst door Radix

Origineel geplaatst door rvooh
...want ben die melodiën ondertussen strontzat

Origineel geplaatst door rvooh
Origineel geplaatst door rvooh
heb je werkelijk geluisterd naar het nummer?


Afijn... ;)

:D

ja, als je zou weten hoelang bepaalde stukken van patterns in mn 303 zaten voor ik er echt iets mee gedaan,
+ het feit dat er 2 weekends aan een stuk takes gedaan zijn voordat alles zo'n beetje structuur kreeg,
dan zou je wel begrijpen waarom ik opeens geen enkele noot van dat nummer in volgende producties wil terugvinden.;
elke melodie kan je zat worden als je hem lang genoeg hoort :eureka:






Voor de rest dank aan de vele reacties :halleluja
Lijkt voor mij nogmaals een bevestiging dat dit echt op vinyl hoort te staan.. weet gewoon nog niet zo goed naar welk label ik zou moeten toestappen met zo'n nummer...
 
Origineel geplaatst door rvooh


@trash

duitsland zeg jij?

Ja op 1 of andere niet verklaarbare reden leg ik de link daar heen :D
Ik moest denken bij je track aan Ege Bam Yasi of hoe je het schrijft en cosmic baby.
Al weet ik dan weer niet of Ege Bam Yasi duits was.

Vaag bericht weer
;)
 
Origineel geplaatst door trash
Al weet ik dan weer niet of Ege Bam Yasi duits was.
ege is een schot
en een echte!

alhoewel er ook de groep Can met plaat egebamyasi was in de 70ies, die waren duits als ik me niet vergis (behalve de frontman)
 
Erg Vet nummer!
Track moet je uit brengen in Egypte natuurlijkjavascript:smilie(':)')
smile
Fijn om bij weg te spacen.
 
luister m nu voor de 2e keer.. eerste keer vond ik er weinig aan .. nu klinkt ie wel cool :)

vindt alleen dat je die ene hardcore achtige kick wel mag weg laten die er ineens in springt en al snel weer verdwijnt
verder zou ik zo rond de 4:30 gaan afbouwen en er een eind aan maken.. vindt m net iets te lang en te veel van t zelfde verder.. maar t idee is zeker cool en idd lekker hypnotiserend :)
 
Back
Top