GEZOCHT: Yamaha 01V

Status
Please reply by conversation.
bedankt voor de info,
maar reeds gister al geboden :)

Heb die kerel ook al een mailtje gestuurd, ff afwachten maar...

Ik heb alleen niks aan die ADAT-kaart..liever 8 analoog in/out extra.
 
Ik heb alleen niks aan die ADAT-kaart..liever 8 analoog in/out extra.


Moest je nog zoiets met adat tegen komen, dan is de VC-8 van fostex een perfect hulpmiddel dat je zowel extra 8 analoge in/out geeft en heb je de twee werelden op je digitale mixer voor wanner je zou overschakelen naar een PC met adatkaart.
Je dus nog 8 knanalen analoog input op je yamaha bijtovert tijdens mixdown.
 
mooi spul he..... ;)
 
Ik heb er inmiddels 2 gekocht en ben er zeeer tevreden mee. Beide uitgerust met extra 8 -in en dus extra inputs. Eventueel wil ik overstappen naar de '02' en ga ik ze beide verkopen op korte duur. Mocht dat zo zijn laat ik het je wel weten.... mail me eventueel de prijs die je wil geven voor de 01v+adat 8 -in.....
 
Prophet bedankt voor de tip!

Mario, laat het me inderdaad maar weten hoe en of wat, ik ben nu met iemand aan het mailen die een 01v te koop aan bied. Ik heb daar 1000E voor geboden (excl ADAT), dus dat is een beetje mijn budget.

Enig idee op wat voor termijn je jouw 01v de deur uit doet?
 
YEEEEEEHAAAAAAAAAAAAA!!

Nou ik hebt er 1 hoor! Ding is in absolute nieuwstaat, zit geen krasje niks op...wat een machtig ding is dit zeg!

Ben er nu een dag mee aan het spelen, en ik word alleen maar enthousiaster. Nu alleen nog even uitzoeken hoe ik de to-host poort goed aan die gang krijg en dan is het helemaal feest!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top