Hardsid PCI versie!!!

groot nieuws voor alle SID fans die net zoals ik een sid station willen maar het geld niet hebben of die hardsid wil maar geen isa bus op z'n moederbord heeft.......

De HardSID PCI versie komt er aan!!!! :)

ze schatten dat ie zo rond december uit komt. de prijs zal ongeveer gelijk liggen met de isa versie. wil je gemailed worden waneer de hardsid uit is, dan kan je je eigen inschrijven op de mailing list. http://www.hardsid.com/

misschien leuk als sinterklaas of kerst cadeautje voor je vrouw / vriendin ;)
 
Re: Hardsid PCI versie!!!


misschien leuk als sinterklaas of kerst cadeautje voor je vrouw / vriendin ;) [/B]


LOL :D
 
De ISA versie wordt helemaal niet meer verkocht trouwens, de laatste werd net voor mijn neus weggekaapt :(
 
Lekker boeiuh, je moet juist blij zijn. Nu kan je een PCI versie halen NorthernLightX
 
Origineel geplaatst door krz
Moet je wel zelf chips regelen?

zo ver ik weet wel, maar met die isa versie was het zo dacht ik dat je er 1 gratis bij kreeg en dat je ook nog andere erbij kon bestellen.

khad trouwens t geluk dat ik nog 6 commodores 64 had staan. heb ik genoeg chips plus wat reserves.
 
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :okdan:

beterz kan ik hem toch nog voor de kerst vragen.
Had net 8 sidchips gescoord en las toen dat ie niet meer gemaakt werd.
Het was toen (nog niet zo lang gelden) ook nog niet zerker of die pci
versie eraan zou komen. Maar nu wel dus.

ik ga er zekerz 1 bestellen
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Lekker boeiuh, je moet juist blij zijn. Nu kan je een PCI versie halen NorthernLightX

Neuh, heb ik niet meer zo'n behoefte aan, als ze me eerst vertellen dat ze er nog 1 hebben, daarna 2 dagen niet op mail reageren (ik reageerde binnen 5 minuten) en vervolgens vertellen dat ze los zijn.

Het MidiBox project van Thorsten Klose beslaat nu ook de mogelijkheid tot het implementeren van SID chips, ik ga me daarop uitleven. Lijkt me veel leuker.
 
Origineel geplaatst door NorthernLightX


Neuh, heb ik niet meer zo'n behoefte aan, als ze me eerst vertellen dat ze er nog 1 hebben, daarna 2 dagen niet op mail reageren (ik reageerde binnen 5 minuten) en vervolgens vertellen dat ze los zijn.

Het MidiBox project van Thorsten Klose beslaat nu ook de mogelijkheid tot het implementeren van SID chips, ik ga me daarop uitleven. Lijkt me veel leuker.
Ik ben het helemaal met je eens. Als ze moeilijk doen, dan kunnen ze het moeilijk krijgen..

Maar over dat implementeren van SIDchips in die midibox.... Hou ons aub op de hoogte..
 
kvin het wel lekker klinken die box, ik krijg er wel een spelletjes gevoel bij en wat jeugd sentiment, maar daar is het geloof ik om te doen, of niet?
 
Ik heb momenteel een Philips VideoPac thuis en die geluiden zijn echt vaag. Meteen heb ik een sequence van dat ding in mijn SID geduwd en in combinatie met wat 303s, enzovoort klinken die zooooooo lekker.. Oud klinkt lekker door de eenvoud en niet doordat ie 25 stemmig is en 6 uitgangen heeft...
 
maar hoe werkt dit eigenlijk gewoon met een editor en dan intern midi of zie ik dat verkeerd
 
Origineel geplaatst door NorthernLightX
Het MidiBox project van Thorsten Klose beslaat nu ook de mogelijkheid tot het implementeren van SID chips, ik ga me daarop uitleven. Lijkt me veel leuker.

Jij ook al? Ik zag die SIDbox afgelopen week en ik denk dat ik me daar eens ga bezighouden. Het concept lijkt nogal op de SIDstation, alleen stukken goedkoper:D
 
Origineel geplaatst door Marcel D


Jij ook al? Ik zag die SIDbox afgelopen week en ik denk dat ik me daar eens ga bezighouden. Het concept lijkt nogal op de SIDstation, alleen stukken goedkoper:D

die sid_midibox is toch nog ontwikkeling??? lijkt me op zich ook wel leuk, zal ik wel een stuk goedkoper zijn dan de hardsid en sidstation.

zo ie zo ga ik hardsid kopen, en dan kan ik altijd nog een sid midibox erbij kopen.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top