• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSI Poly Evolver Keyboard, nieuw, ruilen tegen vocoder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

void

Ingeburgerd
Lid sinds
8 december 2006
Berichten
72
Locatie
Utrecht
DSI Poly Evolver Keyboard, absolute nieuwstaat. Nieuwe versie met de verbeterde knoppen e.d.

Door inruil verkregen, de vorige eigenaar heeft 'm maar een paar dagen gebruikt, ik heb 'm nog niet uit de doos gehaald (vind ik zonde als ik er nog niet mee ga werken). Indien iemand een mooie vocoder heeft dan wil ik 'm misschien wel inruilen, anders is de prijs 2000 euro, maar hij hoeft niet per se weg (dus heel laag bieden heeft geen zin).

Ik zoek:
EMS-2000, 3000
Synton Syntovox 222 e.d.
Roland SVC-350 VP-330
Korg VC-10

ook bespreekbaar:
Korg Radias
V-Synth XT
JP-8080
MKS-80 + MPG-80
Korg MS-10 MS-20 e.d.
 
Wie wil zijn vocoder ruilen tegen de beste synth van dit moment???

Ik heb al wel wat ruilvoorstellen, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een mooie vocoder...
 
:walker:
En de Evolver heeft de beroemde Curtis chips voor de analoge oscillatoren en filters...

Voor wie niet geinteresseerd is in een ruil, ik geef ook een goede prijs voor een mooie analoge vocoder...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top