ik zoek een simpele trigger to midi convertor

Status
Please reply by conversation.

oozi

Ouwe rot
Lid sinds
3 juli 2002
Berichten
1.156
Locatie
Boxtel oost
dus...

4-6 trigger ingangen, midi uit, velocity sensitive, midikanaal/nootnummer per trigger input in te stellen.

'k heb er wel een aantal gevonden, maar die zijn of reteduur of ze hebben een hele bak geluiden erin en zijn dan ook meer module..
zoals de Yamaha DTx serie, Alesis Dx serie, Roland TD-x en die Simmons dingen. zelfs een Casio, de DZ-1.
op zich als iemand een module heeft, met geluiden dus, heb ik ook nog wel interresse, maar ik wil niet extra voor de geluiden moeten betalen.

KAT midi KITI, Simmons TMI, Yamaha TMX ofzo dus. en die nieuwe Roland, TMC-6 vind ik in eerste instantie te duur.

o en ik geen haast ofzo.

wie helpt!:okdan:
 
Pas zag ik ergens een TD-5 tekoop staan. 2e hands. Er stond een link naar die site in een bepaald topic wat ging over een Oberheim ?? synth. Ik zal even zoeken...

hmm, kan het niet vinden....
 
Er heeft heeeeeeeeeeeeeel lang zo'n casio bij de cash converters in rdam gestaan. Volgens mij is ie nu helaas verkocht.
 
hoi MPCman,

op zich wel interressant, maar ik wil eigenlijk geen geluiden. en ik vind 'm ook een beetje aan de dure kant voor wat ik er mee wil. op zich trouwens wel een redelijke prijs volgens mij..
ter indicatie: ik heb een aantal alleen-convertors gevonden op internet voor tussen de € 80 en € 120..

dit is trouwens een vervolg op het 'X0X-stijl step-sequencer in m'n drehbank' verhaal.



(leuke site heb je trouwens!)
 
Waarom koop je niet gewoon een van de PAD series van roland?
krijg je er meteen een goede drum pad bij.
 
Origineel geplaatst door Grooveron
Waarom koop je niet gewoon een van de PAD series van roland?
krijg je er meteen een goede drum pad bij.

ja maar die wil ik dus niet. ik kan voor geen meter strak drummen maar ik kan wel erg goed knopjes in serie indrukken.. 8o)

nee dat neemt me teveel ruimte in beslag. het moet niet alleen functioneel zijn, maar ook een beetje kompakt. liefst 19" dus. ook al die Simmons SDS dingen; harstikke vet en bruikbaar, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik er niet mee ga sjouwen..

't is trouwens in eerste instantie de bedoeling om de triggers met de individuele out van een 7x7/(of liever) een gemodde 606 ofzo aan te sturen.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top