En ook nog een Jupiter 4 !!!!!

Ton

Stamgast
Lid sinds
9 mei 2002
Berichten
118
Locatie
Dordrecht
wellicht reeds gespot op MP
 
linkje

Inmiddels is ook daar de hoofdprijs voor geboden.

Ik zou er zelf ook best eentje willen, maar deze prijs is me te gek.
 
totaal van de gekke. die patrickvdpoel zal wel gewoon de adverteerder zijn, of die vorige week ontsnapte tbs-er die ze nog niet teruggevonden hebben. de jupiter4 komt toch met enige regelmaat voor tweederde van dit bedrag voorbij en deze schiet meteen door. waanzin.
 
jupiter 4

jupiter 4

is in mijn ogen wel een erg onderschatte synth,ik denk dat dit toch de prijs is waar je aan moet wennen voor deze wereldbak...wat een gezeik steeds over die prijzen zeg....bleh
Jullie willen alles voor een koopje,een jupiter 4 klinkt echt heel goed,veel beter dan welke andere roland dan ook....@leo heb jij hem wel eens gehoord??Voor een derde ???Ik geloof er niets van...wel een hele dure bak geweest hoor in de jaren 80..
Zo vaak zie je hem niet en hij klinkt erg goed!!!
Ik denk eerder dat de mensen die roepen dat ie te duur is hem zelf ook niet zouden wegdoen voor minder dan 600..
en voor een derde vindt ik echt belachelijk dat zullen wel kapotte losse onderdelen geweest zijn..
In mijn ogen begint de prijs van de jupiter 4 bij 600 euro,in mooie staat dan..ik durf te wedden dat ze over wat jaartjes nog veel meer waard worden..mensen vragen voor een juno al 500 euro,die is in mijn ogen (en oren) zeker dan niet meer dan 200 euro waard..
Een Jupiter 4 blaast alle juno's en zelfs de jupiter 6 zo onder de tafel..zo!!
Gaan jullie maarverder dromen hoor,maar een jupiter 4 kom je niet zo makkelijk meer aan..en zeker in goede staat...8)
 
@leo

@leo

wat heeft patrick ermee te maken?Aardig forumlid,die je nu door het slijk haalt ..
Woont niet in Utrecht maar bij jou om de hoek dus pas maar op...
Ik denk dat je je vergist in de naam...
 
Ik redeneer vanuit het feit dat een jupiter 4 een jaar / half jaar geleden nog regelmatig voor 400-450 de verkoop in ging. Daarop is mijn reactie gebaseerd. Het lijkt erop dat iedereen er nu wel achter is dat het een wereldbak is dan :)
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Even Rednoiz ondersteunen..ik weet dat ik er niet populair van word maar IK KOTS VAN DAT GEZEUR OVER PRIJZEN...

Ik moet altijd kotsen van mensen die het 'gezeur' over prijzen bagetaliseren. :r

Zij die het hebben vinden dat de rest niet moet zeuren, is ook erg standaard.

even goeie vrienden hoor..
 
Niet vergeten dat 99% van de bieders niet eens dat geld ervoor neer willen leggen. Ik adverteer ook regelmatig. Zodra ik dan reageer met "ik ga akkoord met je bod, mits je nog geinteresseerd bent", verwijderen ze hun bod en reageren niet meer. Veelal gaan spullen voor minder weg dan het hoogste bod wat je ziet staan.
Zie het als een soort van "willen kopen, in enthousiasme bieden en dan afhaken omdat het toch te duur is"
Dit is een veel voorkomend verschijnsel en dat moeten ze eens aan gaan pakken. Heb het idee dat de prijzen helemaal niet zo snel stijgen als wordt beweerd.
Serieuze geintereseerden die willen bieden nemen toch wel contact op, dus de mogelijkheid van "bieden" is een grote flop. Tegengesteld voorbeeld "gemiddelde prijs van apparaat is 200 euro" en er zijn dan mensen die een bod uitbrengen van 25 euro. Dat is ook lachwekkend en zielig.
 
Ik ben het ernstig eens met Demian.

Degene die de meest achtelijke hoge prijzen hier verdedigen, zijn de mensen die er zelf op proberen te verdienen. Dat is op zich niet erg, alleen jammer dat het op zo'n schijnheilige manier gaat.

Hoe je het went of keert, die hele synthinflatie gaat echt nergens meer over, en de kots-sfeer omtrent dit onderwerp ook niet.

En als het in de UK leuker is....................................
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Even Rednoiz ondersteunen..ik weet dat ik er niet populair van word maar IK KOTS VAN DAT GEZEUR OVER PRIJZEN....Dat is echt het enige wat hier opgemerkt word..Echt Nederland is echt een klein landje aan het worden..Duitsland kent deze discussies niet...in de UK hebben ze het over andere dingen...etc etc...waar een klein landje klein in kan zijn....
Ik snap dat mensen moeite hebben om geld bij elkaar te krijgen om leuke dingen te kopen maar iedere keer hetzelfde riedeltje....pffff zo fucking vermoeiend...de mensen die zeuren over prijzen zijn in de regel dezelfde die voor heel veel geld hun shit te koop zetten....omdat ze nu eenmaal willen "beuren"....
De JP4 is een mooie machine en in goede staat heeft ie een mooie waarde...je verkoopt hem uiteindelijk weer voor meer als je het goed doet dus wat is de point.....
Kijk....ik snap best dat mensen dingen te duur vinden maar dan koop je het toch niet...Het is zo een voor de hand liggend onderwerp...niet origineel en bijzonder reactionair.....

Ik vind het eerder ongewoon dat je elke prijs door je strot laat duwen. Ik geloof best dat deze bak 600 euro waard kan zijn hoor. Ik merk alleen op dat de prijs fors hoger ligt dan een paar maanden geleden. That's all.

Maar goed als zo'n simpele opmerking alweer gaat lijden tot een welles nietes, nederlanders dit, afdingers zus verhaal dan houd ik er liever over op.
 
Ik weet alleen wel dat als ik een verhaal neerrammel over een synth die toch echt ondergewaardeerd is qua prijs, dat het altijd een synth is die ik ook in mijn bezit heb. Natuurlijk mag ik ook niet praten over synths die ik niet heb, maar de synths die ik nog niet heb noem ik natuurlijk ook niet ondergewaardeerd ;)
 
En nee, ik verkoop geen synths. Ik koop ze alleen maar, en als iemand me ongevraagd een belachelijk bod doet waarvoor ik er zeker een terug kan kopen, dan verkoop ik.
 
volgens mij ken ik die jup 4 uit almelo, die was toen niet in erg in beste staat, de meeste geluiden deden het niet, knoppen bleven niet ingedrukt. Als hij de extra geheugen en cv in/out mod heeft uit laten voeren, moet dit hem haast wel zijn. Toetsen waren ook geel van nicotine :r

Kon ik toen voor 450,- krijgen, omdat hij zij dat ie tiptop was, heb het niet gedaan..

Maargoed voor hetzelfde geld is hij nu helemaal geserviced en ok...
 
Back
Top