Yamaha Pro mix 1 voor normale prijs

Status
Please reply by conversation.
Tja, je kunt in het leven tot het maximale gaan.....maar mijn portomonee heeft zijn grenzen.........en zeg nou zelf......is 700 euro voor een 2de hands promix one niet erg veel.

Ik heb effe gekeken op prepal.com en ik zie daar in dollars iets van 450 als gangbare 2de hands prijs (met daarbij een rood pijltje naar beneden).

Ik wil er maximaal 350 euro voor geven. En er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er nog 1tje ergens in de hoek hebben liggen.
 
Origineel geplaatst door DJ_C-Code

Ik wil er maximaal 350 euro voor geven. En er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er nog 1tje ergens in de hoek hebben liggen.

Denk niet dat 350 haalbaar is. De meeste promix bakkies gaan toch wel voor 500 oiro's van de hand...
 
Origineel geplaatst door The Q


Denk niet dat 350 haalbaar is. De meeste promix bakkies gaan toch wel voor 500 oiro's van de hand...

Tja het is een poging waard natuurlijk........ik vind 500 euro namelijk net iets teveel.....in de gulden tijd stonden ze regelmatig 2de hands te koop voor rond de 800 piek.......en 2de hands mixers schrijven ook erg snel af.....(zeker als je weet dat de meeste 2de hands pro mix ones al zeker 6 jaar oud zijn)
 
Dan kan ook beter gelijk voor een 01v gaan toch ?!?

gr. Mario
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top