• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse synth OPRUIMING

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Lid sinds
12 augustus 2003
Berichten
9.070
Locatie
NL
In verband met investeringen in het eigen platenlabel gaan er een paar synthesizers uit welke ik weinig gebruik. Moet zeggen dat ik er niet om sta te springen, er is dan ook helemaal niks mis met de apparaten (behalve als het erbij staat). Alles is werkend te zien en te horen en inclusief stroomkabels en/of adapters.
In willekeurige volgorde:

Korg 05r/w 100 euro
05rw.gif

Naar mijn idee één van de meest onderschatte synthmodules als het gaat om pads/strings en vooral geluidseffecten. Ik heb er dan ook twee van staan ;) Nu mag er eentje weg.
Ik zal mijn soundbanks erin laten, wat een selectie is van de beste sounds welke ik de afgelopen jaren heb gevonden en gemaakt. Je betaalt dus niet alleen voor het apparaat maar ook voor de beste geluiden welke deze module kan laten horen.

Yamaha DX100 100 euro
http://www.vintagesynth.com/yamaha/...] 450 euro [url]http://feedback.nl/?id=18&r=4
http://www.clavia.se/products/discontinued/nordmodular/index.htm
modular.jpg

Inmiddels bekende virtueel analoog modulaire systeem. Extreem gevarieerd. The sky is the limit! Indien gewenst kan ik er een demonstratie mee geven. Ik kan er wat eigen gemaakte patches bijgeven waaronder snoeiharde kicks (instant professionele hardcore kicks ;)) en verschilende goedklinkende supersaw patches (geen duurdere JP80x0 of virus meer nodig!)
Komt erop neer dat je dan dikke hardcore/hardstyle/trance synthlines kan spelen en daarbij nog een extreem dikke bassdrum. Alles via zijn eigen sterep output! Probeer dat maar eens met 450 euro op een ander apparaat voor elkaar te krijgen. Gaat nie lukkuh 8o) !!!
Nord Modular is inclusief het bekende Boek, originele 3.03 editor op cd en 48.000 patches op cd-r, gratis legaal van internet geplukt.

Roland Alpha Juno 2 120 euro
juno2.jpg

Weinig uitleg nodig denk ik. Één van de eerste synths waar de hardcoresound mee gemaakt is. Ik heb deze alpha 2 dan ook volgestampt met de bekende sounds van thrillseeka, tell the dj, noise supressor/dj bike, headbanger, PCP/marc acardipane, ruffneck, dj promo etc etc. Ik heb nog een alpha 1 staan dus een beetje dubbelop voor mij. De prijs is laag want er is één stemchip kapot. Hier is omheen te werken door de resonantie op 0 te zetten. De meeste sounds zijn toch zonder resonantie geprogrammeerd dus daar zal je niet veel van merken.
Blijft naar mijn mening niet veel voor deze synth met deze geluiden erin! Volgens een andere advertentie hier op SF kost een nieuwe/andere stemchip 49 euro.

Geen ruil, alleen harde cash! Alle prijzen excl. eventueel opsturen. :kimono:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top