Te Koop : tb 303

Helemaal in takt voor 1500?
 
Fishy ?!

Fishy ?!

1500 piek.. beetje aan de lage kant. Is er niet toevallig iets mis met die bak..

.. alhoewel.. er zijn nog mensen (Vincent Kuijpers bijvoorbeeld, synthfreak in hart er nieren).. die goede synths nog voor hele schappelijke prijzen aanbieden.
 
Ik zie ook veel negatieve dingen over die v cuijpers. Ik heb hem al een paar keer gemaild en nog nooit een mailtje terug gehad.
 
leo meets John... Zoiets geloof ik.
 
Vincent is wel OK. Hij heeft z'n halve huis omgebouwd tot een grote modulaire synth! Indrukwekkendde verzameling heeft hij. Ik heb er een keer een System-100M gekocht. Hij had namelijk geld nodig om de keuken te verbouwen.
 
TB303

TB303

Weet iemand wie Franklin Deibert is? Die gast biedt al 4 maanden op rij op marktplaatspuntennel zijn TB303 aan voor meer dan 2000 piek. Hij heeft wel 15 advertenties gezet met telkens de tekst: Alleen een bod boven de 2000.

Eerst had ie alleen de initialen FD.
 
Ik heb em gekocht voor 1500,-.
De 303 is 100% ok. Slechts een heel klein beetje slijtage rondom een paar draaitoetsen (grijs is daar wit), maar dat valt niet echt op. Ook is er een piep klein stukje plastic uit de zijkant.
Een goede koop dus!!!
 
Die witte rondjes om de cutoff en reso knoppen zijn een bekend fenomeen.

Heb je hem verder al helemaal getest?

Geen probleem met het bewaren van patterns e.d?
 
Back
Top