Aanrader voor softsynth gebruikers!

Breed

Bass Engineer
Lid sinds
6 september 2001
Berichten
456
Locatie
Den Haag
Net gespot in het nieuwe Feedback magazine: het Evolution MK 249C masterkeyboard. Vier octaven, pitchbend + wheel en [tromgeroffel...] 12 controller knoppen! En dat voor 199 Euro. Erg leuk voor de softsynth freaks.
 
Ik hoorde van een paar softsynthm8's dat ze liever een tweedehands A-33 ofzo willen hebben voor dat geld. Tenminste lightweight toetsten.

Jaja, softsynthers willen altijd kwaliteit voor weinig geld.

Ik ben er geen =(

CU M8's *D

J-Run
 
Klopt! Leuk 4 octaafs masterkeyboardje, is nog aanslag gevoelig ook!

een aanradertje, voor als je nog wat toetsen mist.
 
Jammer alleen dat hij geen geheugen voor de instellingen van de knopjes heeft. Het zou mooi zijn om met een druk op de knop van template te kunnen wisselen. Weet iemand eigenlijk een controller (maakt niet uit wat voor) behalve de kenton control freak, waarmee je voor minder dan 1000 pietermannen templates
kan wisselen?

Controllers zat, maar voor mij persoonlijk is er bij elke controller nog niets wat mij doet besluiten om nog te wachten totdat de ideale controller wordt geproduceerd. En dat zal hoogstwaarschijnlijk niet lang meer duren
 
boost> peavey 1600x, maar die is even duur als de kenton dacht ik. voor hetzelfde geld kan je een drehbank aanschaffen die 4x meer knoppen heeft.

even offtopic: zou het aan te raden zijn 64 knoppen te hebben voor een (soft)synth die er 128 nodig heeft? dus dat elke knop voor 2 functies dient, en dmv templates geswitched wordt. volgens mij kan je dan nog beter niks kopen omdat het dan zó frustrerend is dat die knoppen steeds verkeerd staan dat je gewoon weer met die muis gaat werken.
2 drehbanks zou dan wel tweaking-heaven zijn =]
 
Jij had toch ook zo'n 01v boost?

Moet je voor de gein anders maar eens kijken wat je er met midi mee kunt. Meer dan een kenton en peavy bij elkaar. :P
 
Dat zou heeeeel erg prettig zijn

Dat zou heeeeel erg prettig zijn

Ik dacht dat je met de 01v in remote mode alleen sysex boodschappen kon verzenden. Kan je de remote mode ook instellen dat hij gewoon midicontrollers verzend?

Als dat zo is (zou je me uit kunnen leggen hoe?)heb je een blije Boost die je ook nog eens op een bierjte gaat trakteren!
 
Back
Top