Technics SL1200mk5 (vijf ja)

http://babelfish.altavista.com/urlt...ir/jn020920-1/jn020920-1.html&lp=ja_en&tt=url

de technics sl1200MK5!!!

jn020920-1-1.jpg
 
wat is er gebeurd met de mk4? of is dat weer het bekende ik-ben-een-vage-jappaner-en-ik-geloof-dat-4-ongeluk-brengt verhaal ?
 
Ik denk idd dat dat komt vanwege het 4 vs dood verhaal. Dat is bij meer aziaten zo. Ben zelf Chinees en vermijd de 4 ook zoveel mogelijk.

Mooie speler idd, maar wel wat vreemd dat de mk5 zo snel komt na de 3
 
Die MK3 was 'n subtiele verbetering op de MK2; If it ain't broke, don't fix it zeg maar. Alleen 'n reverse functie had ik nog wel leuk gevonden; levert af en toe nog wel leuke ideeen op voor samples etc.

Maar dit is weer zoiets overbodigs. Bijna net zo lelijk als die 'special edition' van de MK2: uitgevoerd in glans-zwart met patser-goud. getverdemme. Doet me denken aan die afzichtelijke special editions van de MPC2000xl. Op technics valt gewoon bijna niets te verbeteren, dus leg je daar maar gewoon bij neer.
 
mmm grappig
maar eh hadden ze niet ook een studio draaitafel ?

ik dacht dat de mk4 was met een redelijkhoog prijskaartje.

ik kan trouwens nog niet echt goed opmaken wat er nou beter is dan zijn voorgangers (los van die +8 en +16) schakelaar

en wat doet die blauwe rij lampjes naast de pitch ?
 
Mooi! Erg mooi! Ben van plan (na vier mk2's verkocht te hebben) toch nog eens stoere pick-up's aan te schaffen. Vind die Numark TTX1 erg fijn werken! Begin nu alvast weer te piekeren! Mag volgens mij een aardig duitje kosten deze MK-5 Indigo Haha!
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Ze hebben goed naar Vestax gekeken.

En er vervolgens niets van overgenomen. Vooral die lelijke styling niet.


Trouwens, de MK4 staat er gewoon bij hoor, in dat overzicht. Alleen op het plaatje ziet ie er gewoon uit als 'n MK2... ???!!?!

jn020920-1-8.jpg
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Ze hebben goed naar Vestax gekeken.

Maar nog niet goed genoeg, zie ik alweer...:duivels:
 
Poeh mooi ding man.. Ik zou zo'n ding wel willen hebben.
Zelf heb ik maar 3x technics sl1210 Mk2 :)
 
Ik ben het geheel met lo-fi eens!!
De mk2 was en is goed, alles wat er daarna aan gedaan is slaat nergens op....... daarnaast vind ik die MK5 er goedkoop uitzien! Inderdaad net een mk2 special edition. bah bah
Er had supertech op moeten staan.......

Sorry, ik liet me even gaan.
Voor de rest -> het gaat om de functionaliteit en dat zal van Technics zekerrrrrrrr goed zijn.
 
Origineel geplaatst door STicKX
leuk al die blauwe led's!

mijn technicsjes hebben groene leds... ook de popup lights gaan vervangen worden door heldere groen leds, heb ze hier al liggen, nu nog tijd om ze in te bouwen.
Ik ben overigens nog steeds nieuwsgierig wat die blauwe leds langs de pitchfader doen... is dat om beter in het donker te kunnen zien waar de + 6% zit ofzo ?? ..:confused:
 
Back
Top