Yamaha DM1000

Grote jongens speelgoed!

Voor de mensen die meer inputs willen en niet al te krap bij kas zitten. Een kleiner broertje van de DM2000. Meer een studiomixer dan de O series.

Ik weet nog dat ik toen de DM2000 ooit eens liep te brallen dat Yamaha maar een DM1000 moest maken. Ziedaar de DM1000. Dit lijkt me niet de opvolger van de 01v, maar meer een studioversie van de 03d.

http://aes.harmony-central.com/113AES/Content/Yamaha/PR/DM1000.html

DM1000-small.jpg


Wah kost da!?

Een slordige 5000$, kaal. Want met al die extra's kun je er nog zo 2000$ bijtellen.
 
Tsja, da's dan even de Grote prijs van Nederland winnen en kopen! ;)

Hoppa!

Maar ik vraag me nu dus af of dit bedoeld wordt met de geruchten van de opvolger van de 01v. Of komen ze nog met een kleiner model dat 'kont schopt' tov de Behringer 3212.
 
Als opvolger van de 01V lijkt hij me wat prijzig. Er zullen vast en zeker nog wel goedkopere versies van de DM gaan verschijnen.
Hoewel, de nieuwe 02R is ook een stuk duurder dan zijn voorganger. Dus je weet maar nooit.
 
Ziet er heeel netjes uit. Maar net buiten het budget van de meesten van ons. Yamaha zou gek zijn als ze niet nog 'n instapmodel uitbrengen voor de helft van de prijs. Maar aan de andere kant heeft deze net zoveel faders als de O1v, dus veel kleiner gaan ze 'm niet maken.... Misschien gewoon wachten tot de prijs wat daalt.
 
Back
Top