2 demo's

Project Dark Re

Ingeburgerd
Lid sinds
2 september 2006
Berichten
38
Locatie
sint-niklaas (oost vlaanderen) belgie
yo mensen :) ik ben hier nieuw en post hier 2 demo's van me die ik onlangs gemaakt heb.
nu ja veel zal je er niet van verwachten ik ben nog maar een amateur op gebied van producing :D
en heb momenteel niks van hardware. alles is met sofware gedaan dus vst ;)
omdat ik nog amateur ben is het wel handig om hier demo's te posten,zodat ik(hoppelijk) comments en vooral tips kan krijgen,om bij te leren. ;)
ik dank de mensen die er naar willen luisteren en tips meegeven:D :) thx and ejoy from my music;)
grz..Project Dark Resource.

1.Project Dark Resource:But these names will never die! (jump style version)

gemaakt met seq fl6
vst synth's/ reaktor session,pro-53,albino 2.
vst fx's/waves Q10-paragraphic EQ,art wave master verb,waves IR full,psp 84,fruity compressor,leveler,fastblaster.
micro shure sm58-lce
software voor mijn eigen vocal bewerking audio deluxe 2006

tekst:
Men are haunted by the beats of eternity
And so we ask ourselves
Will our actions echo across the centuries?
Will strangers hear our names,long after we're gone?
How bravely we fought,How fiercely we loved?
If the ever play my music!
let them say i walked whit giants!
Men rise and fall like the winter wheat!
Let them say i lived in the time of techno,tamer of noises
Let them say i lived in the time of jump style
The future of the beats!
But these names will never die!

link:http://www.speedyshare.com/331969386.html

2.Project dark Resource:Responce (Hard style)

seq fl6
vst synth's/v station,z3ta+,reaktor 5,albino 3,vanguard
vst fx's/revrb wonder 3,fruity reverb 2,waves IR1 full,mde-x compressor,free filter,leveler,flastblaster
hier gebruik ik dan een bekende vocal sampler (so get up)

link:http://www.speedyshare.com/882903912.html