2 demo's

Project Dark Re

Ingeburgerd
Lid sinds
2 september 2006
Berichten
38
Locatie
sint-niklaas (oost vlaanderen) belgie
yo mensen :) ik ben hier nieuw en post hier 2 demo's van me die ik onlangs gemaakt heb.
nu ja veel zal je er niet van verwachten ik ben nog maar een amateur op gebied van producing :D
en heb momenteel niks van hardware. alles is met sofware gedaan dus vst ;)
omdat ik nog amateur ben is het wel handig om hier demo's te posten,zodat ik(hoppelijk) comments en vooral tips kan krijgen,om bij te leren. ;)
ik dank de mensen die er naar willen luisteren en tips meegeven:D :) thx and ejoy from my music;)
grz..Project Dark Resource.

1.Project Dark Resource:But these names will never die! (jump style version)

gemaakt met seq fl6
vst synth's/ reaktor session,pro-53,albino 2.
vst fx's/waves Q10-paragraphic EQ,art wave master verb,waves IR full,psp 84,fruity compressor,leveler,fastblaster.
micro shure sm58-lce
software voor mijn eigen vocal bewerking audio deluxe 2006

tekst:
Men are haunted by the beats of eternity
And so we ask ourselves
Will our actions echo across the centuries?
Will strangers hear our names,long after we're gone?
How bravely we fought,How fiercely we loved?
If the ever play my music!
let them say i walked whit giants!
Men rise and fall like the winter wheat!
Let them say i lived in the time of techno,tamer of noises
Let them say i lived in the time of jump style
The future of the beats!
But these names will never die!

link:http://www.speedyshare.com/331969386.html

2.Project dark Resource:Responce (Hard style)

seq fl6
vst synth's/v station,z3ta+,reaktor 5,albino 3,vanguard
vst fx's/revrb wonder 3,fruity reverb 2,waves IR1 full,mde-x compressor,free filter,leveler,flastblaster
hier gebruik ik dan een bekende vocal sampler (so get up)

link:http://www.speedyshare.com/882903912.html

aangezien de 2 vorige stylen nie in de smaak valt heb ik maar dan eens een trance nr bij gezet dat ik een 3 weken geleden gemaakt heb.(de vocal heb ik gedownload op de site vip daar zitten free vocals in.
ik hoop dat dit nr meer in de smaak is :) nu deze versie is maar de ruwe werking .ik ben er mee bezig aan de betere versie en kwaliteit,betere percusie,drum kick en andere stuff ;) maar met tips er bij zou het voor mij te goed doen.want bij afmixen ben ik nie zo sterk in.ik weet nie met wat je moet beginnen.de kick?dan de clap?dan de hihats?enz..of is het nog anders?en hoe je best de eq insteling doe per instrument?alvast bedank voor het luisteren en hopelijk op tips.

3.Project Dark Resource/Db the anthem (trance vocal mix)

seq fl6
vst synth's/orchestral,z3ta+,vanguard,albino 2,adventus.
vst fx's/fruity compressor,free filter,waves Q10 paragraphic EQ,delay 2,reverb,leveler,fastblaster

link:http://www.speedyshare.com/360562249.html
 
Laatst gewijzigd:
Je eerste tracky klinkt echt goed misschien meer die stem terug laten komen in de break maar vooral top hoor!!


Je 2 de track klinkt ook goed alleen wel een bekende vocal sample die veel gebruikt is niet echt origneel meer dan vond ik je eerste beter ook omdat dat je eigen stem is..maar voor de rest een lekkere track weer.....keep on going
 
Origineel geplaatst door Mystic
Je eerste tracky klinkt echt goed misschien meer die stem terug laten komen in de break maar vooral top hoor!!


Je 2 de track klinkt ook goed alleen wel een bekende vocal sample die veel gebruikt is niet echt origneel meer dan vond ik je eerste beter ook omdat dat je eigen stem is..maar voor de rest een lekkere track weer.....keep on going

hey thx voor de info :) ik zal de eerste verbeteren met vettere klanken en de vocal meer laten in komen mischien een extra tekstje maar ben nog aan het denken wat.
en wat de tweede betreft ja idd het is een bekende maar ik vind het wel een coole vocal;)
zal proberen om daar ook een eigen tekst in te steken als je een teks moest weten en je wilt het delen met mij,laat het dan maar komen hoor.;) in ieder geval hartelijk bedank om te luisteren en comments en tips op te geven!:)
en de andere ook om gewoon eens naar te luisteren.al hoe wel ik graag wat meer tips had verwacht. :)
maar ja als het niet in de smaak valt dan heeft het geen zin om daar iets op te zeggen!dat is een feit.;)
 
'But this names will never die' klinkt best goed, alleen die clap vinnik wat minder..

op het eind kan je nog een geluidje zetten wat langzaam omhoog gepitched wordt om net iets meer de climax te bereiken. :okdan:
 
stem is leuk en erg goed .. geluiden ook . Kick mist alle power die die nodig heeft, niet lekker gedaan! Sound klinkt op 2:00 opeens erg dry en leeg... zou ik wat aan doen. Melody betreft niet veel... hmmm het intro was toch stukken beter. Na 4:00 lijk je opeens een heel nieuwe track te gaan bouwen.. vage shit... niet 2 compleet verschillende dingen in 2 grote stukken in 1 track samenvoegen!

Sja.. die stem was erg leuk.. daarmee was het gedaan ook met de track.

Zou eens naar je arrangement kijken, je kick compleet restylen, wat beter fx gebruiken, wat beter afmixen. Zit zeker wel potentie in, dat wel!

[dat was names never die]

even kort die tracne track. Eigenlijk zelfde problemen eerste track. Kick is erg slecht.. klinkt voor geen meter! Geluiden weer aardig.. percussie minder. te simpel ala 90s style.

Vocal stukje zeer goed! Zelf opgenomen of even vriendelijk "gestolen" ? :P. Goed ingemixt met die piano. Na de climax echter te leeg... kan voller met betere percussie en een betere kick, overigens is de xlimax zelf... met je snare fill te luid en niet passend.

Als ik dit zo hoor zou ik zelf er dolgraag een veel betere kick en percussie in willen zitten en flink restylen :P, zo zonde! Ook weer erg veel potentie.. komop!
 
hehe tips en comments!:) mja kick is wel wat luchtig nu dat ik ze via boxen hoor !
maar ja alles is maar de eerste take's (ik laat altijd eerst wat bezinken en na een tijdje luister ik nog eens naar en verbeter
het)!als ik dat vlug na elkaar doe.heb je de neiging dat het verslechterd of dat je rap content bent.en het in orde vindt.
ik maak altijd mijn demo's in de eerste fase,laten horen en via tips verbeteren na dat het wat bezonken is;)
but these names will never die heb ik 2 verschillende melo ingestoken om nie te eentoning te laten klinken.
omdat de eerste melo geen variatie in zit maar leuk herhaalt,maar het mag niet te veel herhalen daarom de 2e melo.
een midtro melo.:) en de trance vocal is niet zelf ingezongen.en ook niet gestolen:) is van een bekende site waar men
de vocals vrij geven!:) maar zal zeker wel aan werken aan deze 2 demo's en met betere percusie en kick.
ik ga mijn kick maken via mijn boxen in plaats van hoofdtelefoon!en percusie zal beter worden:)
in ieder geval bedank voor de tips en comments nu weet ik wat er wat aan moet gebeuren;)
 
Back
Top