Line 6 Pod XT

Okee, het is gewoon 'n update van de bekende Pod. Maar hij heeft wel 'n veel beter display, 'n paar van die 'endless' knoppen, en... USB! De audio drivers (hopelijk ASIO en Coreaudio) moeten in het vierde kwartaal van 2002 klaar zijn. Dat is het toch al?

image3.jpg


Het display:

lcd1.png


http://www.line6.com/PODxt
 
voor veel fabrikanten betekend het 4e kwartaal dat het net niet voor het 1e kwartaal van het volgende jaar is. Dus dat kan goed 31 december worden ;)
 
en dan al die vette gemoddelde vintage stompbox effecten!
 
Origineel geplaatst door glennplumber
Eeeuh ... dit is niet gewoon een update !!

Er zit een hele vetta in !!

'n vetta? 'n vetta wat?

Nee, leuk apparaatje wel. Ook lekker als 'distortion deluxe' als je geen gitaar speelt. En misschien wordt de Pod 1 tweedehands ook iets goedkoper. Niet verkeerd.
 
W00t!!!
Dit is inderdaad niet zomaar een update
32 Legendary and Classic Amp Models
22 Cab & 4 Mic models
49 Stompbox and Studio Effects
Routing Options
64 Channel Memories
Deep Editing
USB Digital I/O
Built-in Chromatic Tuner
Full MIDI Support
The best just got better!
Ze hebben alle modelling van die aparte pedalen erbij gestopt.
Nu zit werkelijk alles wat een gitarist ooit nodig zou hebben in een doos.
En hij ziet er meteen een stuk gelikter uit dan zijn voorgangers.
En daarbij nog digitale audio via USB, ook een flinke verbetering aangezien de Pod I & II enkel analoog uit hadden.

Gaat er ook nog een Pro versie uitkomen van de nieuwe generatie Pod?
Ik ben benieuwd.
 
alleen voor die stompboxes wil ik em al ;)
zag zelfs een roland space-echo voorbij komen!
 
Kan dit ook niet echt een simpele update noemen. Vele malen uitgebreider en niet onbelangrijk, een stuk duurder. Voor degene die nog geen pod hebben lijkt het me een perfect ding, maar zelf begin ik er niet aan. Ik ben voorlopig nog wel zoet met m'n Pod2. :)

------
Nog even de prijs opgezocht: 529 euro. Ter illustratie; ik heb 329 betaald voor m'n pod2 inclusief draagtas twv 45 euro. Lijkt me dus eerder een aanvulling van het assortiment ipv opvolger van de pod2.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top