Creamware X-Mas aanbiedingen

15dsp_plus_500.jpg


Attacker_S_v2.jpg


Voor iedereen die geinteresseerd is in zo'n fijne Creamware DSP kaart maar ze toch een beetje te duur vond...

"Pulsar X-MAS Packs
As limited-edition X-MAS Packs, Pulsar II and PowerPulsar are now available at bargain prices! Outfitted with professional I/O options and including the SPL Attacker plug-in. CreamWare heralds the coming holiday season now! Don't let this great opportunity pass you by!"



Heeft iemand al info over hoeveel goedkoper ze nu zijn? Ik had even geen zin om alle dealer pagina's af te zoeken. :)

Trouwens ook weer meer voer voor de geruchten dat CW binnenkort met aankondigingen zal komen voor nieuwe kaarten met snellere DSP's.
 
Bel anders even met www.studiodedijk.nl uit Alkmaar. Die jongens maken altijd leuke deals betreffende creamware bovenop de deals die creamware zelf maakt.
(ohja niet afgaan op de prijslijst op hun website ... dat is een giller namelijk)
 
Laatst gewijzigd:
Aan de ene kant vraag ik me soms af of het zo slecht gaat met Creamware dat ze die kortingen structureel hebben. Eigenlijk is er iedere kerst en zomer een aanbieding van hun. Als een merk als BMW of Mercedes iedere zomer en/of winter 30% van hun prijs zouden schroeven snap je er toch ook geen f*ck meer van? Mijn vraag is dus, waarom doet Creamware dit toch... Een beetje vertrouwen in je eigen bedrijf kan toch geen kwaad?
Of doet Protools dit soms ook ieder jaar...
 
net de pulsar II gekocht bij feedback voor €599,00 (geen "upgrade" gewoon volledig pakket dus....) maar ergens voel ik me een beetje de lul, ik werk op een macintosh en volgens mij komt er noooooit os X support. Als iemand meer weet houd ik me aanbevolen....:stupid
 
net de pulsar II gekocht bij feedback voor €599,00 (geen "upgrade" gewoon volledig pakket dus....) maar ergens voel ik me een beetje de lul, ik werk op een macintosh en volgens mij komt er noooooit os X support. Als iemand meer weet houd ik me aanbevolen....:stupid
 
Back
Top