Back to China

blabla

Stamgast
Lid sinds
20 januari 2006
Berichten
148
Locatie
Purmerend
M'n tweede track alweer!
Hij heet: Back to China.

Heb em gemaakt met Propellerhead Reason 3.0.4 en de E-MU XBoard 49.

Blabla

PS: Meningen en tips zijn welkom!!8)

:doei: :doei: :doei: :doei:
 
?????

Ja?

hoe weet jij dat?

hoe heet mijn vorige nummer dan?


was bedoelt voor 1e antwoord
 
Hij is trouwens in 5.1 surround maar heb je geen 5.1 maakt nie uit want windows en mac veranderen het naar stereo en/of mono.
 
zooow, heb je de pan knop ontdekt op je mixer :D ;) Het gaat wel heel erg heen en weer allemaal. Je lead is ook een tikje onsamenhangend/ niet zo strak ingespeeld. Mij pakt 't niet echt
 
Origineel geplaatst door Hazes
zooow, heb je de pan knop ontdekt op je mixer :D ;) Het gaat wel heel erg heen en weer allemaal. Je lead is ook een tikje onsamenhangend/ niet zo strak ingespeeld. Mij pakt 't niet echt

okey bedankt.

maar hij is eigenlijk nog in een test fase.
 
okey bedankt.

maar hij is eigenlijk nog in een test fase.

Nou staat er dat dit nummer nog in test fase is en ik heb me nergens meer van laten horen. Dus ik ga ff verder waar dit gestopt is.

-------------------------------------------------

Ik kreeg dat strak inspelen in Reason toendertijdnog niet onder de knie dus was ik gestopt met het verder maken er van. Een maand later wou ik er weer aan beginnen en toen kwam ik tot de ontdekking dat ik de file weg gegooit had (had ik trouwens niet moeten doen), maar goed dus geen Back To China meer.

Maar in de toekomst zou er nog best wel is een nummer van mij weer zo gaan heten, alleen dan wel een hele andere melodie.

Rembrown.
 
Back
Top