Extrema Outdoor 2006

Origineel geplaatst door Alex Omega
:r

True, maar om maar even aan te geven dat Rob Gee niet schuldig is aan dit voorval. In tegendeel juist.
 
ik woon dus in die buurt dicht tegen aquabest (het festivalterrein) aan waar al die beroepszeikers wonen die ieder jaar lopen te zeuren over geluidsoverlast. Helaas heeft de organisatie van extrema volgens mij een beetje naar ze geluisterd dit jaar en kon ik niet, zoals vorig jaar, vanuit m'n achtertuin met biertje enzo genieten van een gratis festivalletje.
Eigenlijk is het ook altijd erg meevallen met die "geluidsoverlast", maar ik had het idee dat het nu nog zachter was.
Helaas heb ik er dus maar weinig van meegekregen, afgezien van e.o.a. hevige brom ergens rond een uur of 10 (was die brom de bedoeling ? :confused: ) en een hoop zwalkende, verdwaasde mensen die verdwaald waren in de woonwijk/doolhof waarin ik woon.

grappig vind ik het altijd wel, zo'n feestje hier in de buurt. ik moet er toch ook maar eens heengaan 8)
 
Was weer een topfeestje!!!

Lekker weer, goede muziek, relaxed sfeertje, mooie vrouwen :)

Was weer goed geregeld volgend jaar weer :okdan:
 
Ik vond het ook top !! Sluit mij volledig bij Henri/etgin303 aan.

Heb er trouwens nog een mooie zitzak aan overgehouden :)
 
Origineel geplaatst door sten

Heb er trouwens nog een mooie zitzak aan overgehouden :)

Oh jij ook al???? Ik heb er nog eentje mee zien buiten lopen met zo een zitzak hahahahaha

Of was jij dat?


Het enige wat volgens mij helemaal ondermaats was, was de set van Sasha. Normaal gezien verwacht je van zo iemand toch wel dat je waar voor je geld krijgt.

Het eerste uur van zijn set stond er niemand te dansen. Leek wel alsof iedereen wat stond te kletsen, wachtend op beter. Dat vind ik heel erg van één van de beste deejays ter wereld.

Ik heb die man nu al enkele keren bezig gezien en ik vind hem één van de meest overroepen deejays die er rond lopen. Kan mij het wat schelen dat hij plaatjes draait die pas binnen 6 maanden bekend zullen zijn. Ik wil dansen en dat deed niemand.
 
zoals altijd awas de techno-tent weer t meest briljante aspect van outdoor! (ondanks de warmte en het ontbreken van marco c) maar speedy j, chris L en oscar mulero maakten er een top afsluiting van!!

op naar soolar! :D
 
Origineel geplaatst door divinio
Oh jij ook al???? Ik heb er nog eentje mee zien buiten lopen met zo een zitzak hahahahaha
Of was jij dat?

:)
Ik heb 'm eerst moeten legen en vervolgens in een jas gewikkeld anders kreeg ik 'm niet mee naar buiten.

Het enige wat volgens mij helemaal ondermaats was, was de set van Sasha. Normaal gezien verwacht je van zo iemand toch wel dat je waar voor je geld krijgt.
Het eerste uur van zijn set stond er niemand te dansen. Leek wel alsof iedereen wat stond te kletsen, wachtend op beter. Dat vind ik heel erg van één van de beste deejays ter wereld.

Klopt wel beetje ja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo veel van zijn set heb meegekregen. We waren op dat moment lekker aan het chillen (lees: zitten) ergens achter mainstage aan nabij het water. Maar sowiezo vond ik de mainstage beetje tegenvallen. Geluid was niet echt overtuigend en dat heuveltje halverwege main nodigt niet echt uit om te dansen.

Ik heb die man nu al enkele keren bezig gezien en ik vind hem één van de meest overroepen deejays die er rond lopen. Kan mij het wat schelen dat hij plaatjes draait die pas binnen 6 maanden bekend zullen zijn. Ik wil dansen en dat deed niemand.

Heb Sasha wel op Sonar festival (Barcelona) horen afsluiten en dat was wel top.

Vond verder speedy j & chris liebing, Timo Maas en Deep Dish wel erg vet.
 
Origineel geplaatst door pfoffer
zoals altijd awas de techno-tent weer t meest briljante aspect van outdoor! (ondanks de warmte en het ontbreken van marco c) maar speedy j, chris L en oscar mulero maakten er een top afsluiting van!!

de biker-techno van Mulero was idd ook wel gaaf. Wel erg warm in die tent zeg :)
 
Origineel geplaatst door sten
:)
Ik heb 'm eerst moeten legen en vervolgens in een jas gewikkeld anders kreeg ik 'm niet mee naar buiten.


Vond verder speedy j & chris liebing, Timo Maas en Deep Dish wel erg vet.


Oh nee ik heb er eentje zien buitenlopen met een originele zak op zijn schouder. Niemand die hem tegenhield!



Deep Dish waren zeker vet, maar het duurde even voor ze hun weg vonden. Maar daarna was het idd wel feesten

En de Mainstage mist inderdaad wat aan "Main". En het stond daar niet hard genoeg naar mijn zin. Klopt volledig
 
Back
Top