Wat is dit? Zin of onzin?

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Alhoewel die url van die Alesis Andromeda voor 2500,-
Is wel aardig>:|
Nieuw kosstie 9000,-

zal ook wel fake zijn....
 
Staat niet bij dat het guldens zijn, kenny!
 
zeker een jaloerse concurent.
En ik snap marktplaats niet. AL sik een advertentie zet met een url dan krijg ik binnen een uur een mailtje met ad van marktplaats gehaald. En zulke shit laten ze toe.
 
sterker nog ... ik heb een maand lang alle illegale softwarelinks doorgeven aan marktplaats qua windows, office, sample cd's, etc.

en er wordt gewoon erg weinig mee gedaan
zelf zeggen ze vanwege onderbezetting
dus ok ik heb mijzelf via een officiele sollicitatie aangemeld.

Maar wordt niet serieus genomen. Ben afgestudeerd HTS
technische informatica dude met leuk CV dus snap ze niet.
Instead nemen ze na 2 weken een vaag sysopje in dienst die 1 week lang actief monitored en daarna alles weer toelaat.

Het zal wel (uiteraard) meer bezoekers trekken ofzo.
 
Je reinste onzin

Je reinste onzin

Ze moeten zo'n site eigenlijk modereren. Er is ook ooit een actie geweest tegen John uit Veldhoven.. ook hij had dit niet verdiend. Helaas is het niet te doen om zo'n site te zuiveren van dit soort reut.

Gelukkig zijn er genoeg mensen die wél zelf kunnen denken, dus het effect van dit soort acties is waarschijnlijk te verwaarlozen.
 
Ik heb geen idee. We zijn het aan het uitzoeken.

We krijgen van deze gast veel mailtjes.

Wij denken ook dat het een andere handelaar is. En we kunnen alles weerleggen wat ie schrijft.

bv prijzen in euro ex. klopt, maar ook incl. btw. En in euro, ik geloof dat er iets is met die euro vanaf 1 jan 2002, maar ik weet dit niet zeker.

En op zich is het goed reclame. Mansen gaan toch kijken of het klopt. en dan merken ze vanzelf of we duurder zijn.

Al moet ik eerlijk zijn dat ik me er wel ff kwaad om gemaakt heb.

...en goed nederlants kan ie niet...hehehehe

MAAR WE WILLEN BIJ DEZE OOK IEDEREEN BEDANKEN, WIJ HADDEN DIE ADVERTENTIES NOG NIET GEZIEN.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top