Axel F - Contest

Next. :D
 

Attachments

  • axel_f_ine.mp3
    944,8 KB · Bekeken: 54
jaja ... :/ axel fuck axel fine axel shithead axel dumb.. Die bass klinkt niet echt lekker en ook wel erg lage bitrate die mp3 moeilijk te beoordelen so :|. Overigens wel leuke , maar eerder nagemaakte versie dan eigen stijl eraan gegeven! (wat ik overigens leuker vind dan stomweg namaken...)

nog meningen over mijn versie? :P
 
Origineel geplaatst door stevy
jaja ... :/ axel fuck axel fine axel shithead axel dumb.. Die bass klinkt niet echt lekker en ook wel erg lage bitrate die mp3 moeilijk te beoordelen so :|. Overigens wel leuke , maar eerder nagemaakte versie dan eigen stijl eraan gegeven! (wat ik overigens leuker vind dan stomweg namaken...)

nog meningen over mijn versie? :P

dat bedoel ik..
creatief zijn :engel:
 
Bionic F acid bass beat. :D
 

Attachments

  • bionic_f.mp3
    519,6 KB · Bekeken: 53
2de version.
 

Attachments

  • bionic_f2.mp3
    580,9 KB · Bekeken: 60
Mensen zoals ik zouden verboden moeten worden van dit topic.. :duivels:
 

Attachments

  • axel f-ucked.mp3
    529 KB · Bekeken: 48
Origineel geplaatst door Sioux
He we hebben tot September toch?

Wat mij betreft is er geen einddatum hoor, het gaat niet om het winnen maar om het meedoen..toch?? ;)
 
Tsja.. Maar de tijd he.. ben ook met mijn eerste CD'tje bezig..

Die Axel F dingen was wel leuk voor ff tussendoor. Dus als ik het weer ff zat ben, dan komt er weer eentje ;)

Groeten Sioux
 
Origineel geplaatst door 6 trak
oh nee wacht, Leendert is nu de winnaar idd...

Nee ik hoor geen winnaar te zijn. Zo slecht, lach me uit aub :dubbel: (Dit is als grap bedoelt natuurlijk! :okdan: )
 
Origineel geplaatst door Leendert
Nee ik hoor geen winnaar te zijn. Zo slecht, lach me uit aub :dubbel: (Dit is als grap bedoelt natuurlijk! :okdan: )

je bent wel degelijk winnaar hoor op het moment.. Gefeliciteerd!! :kroon:
 
Back
Top