Axel F - Contest

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.505
In het verlengde van de 'tv-score thread' en de 'dr. who contest'.. ook maar ff een Axel F contestje.

Axel F :-D-

Gemaakt met wat samples en Pro53 + Ulrafunk Sonitus R3.
 
Of dit is je re-interpretatie of er is iets heel raars aan de hand met de quantizing. Om maar gelijk verder te gaan met azijnpissen; de akkoorden @ 0:31 moeten majeur zijn, niet mineur :).

Sorry, ik vind 't origineel beter.
 
tof idee

dit is mijn vrije interpretatie (of hoe je dat ook schrijift)

tis een soort one-shot opname met een beatje erachter gezet. de inprovisatie die je hoord heb ik dus gewoon live ingespeeld (nix vakjes kleuren :D )

bliepbliep
 

Attachments

  • axel f.mp3
    983,5 KB · Bekeken: 63
Origineel geplaatst door Yoozer
Of dit is je re-interpretatie of er is iets heel raars aan de hand met de quantizing. Om maar gelijk verder te gaan met azijnpissen; de akkoorden @ 0:31 moeten majeur zijn, niet mineur :).

Sorry, ik vind 't origineel beter.

hehe, idd, dit is mijn re-interpretatie, sterker nog, ik heb het nummer zelf jaren geleden voor het laatst gehoord, hihi, als ik het nummer helemaal had na willen maken had ik dat wel gedaan, maar is een beetje zinloos gezien het aanbod aan midi-files.

qua accoorden op 0:31.. idd die moeten majeur zijn normaliter.

Enne, het origineel is altijd beter, er waren geen intenties om dat te verbeteren. :)
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bliepbliep
tof idee

dit is mijn vrije interpretatie (of hoe je dat ook schrijift)

tis een soort one-shot opname met een beatje erachter gezet. de inprovisatie die je hoord heb ik dus gewoon live ingespeeld (nix vakjes kleuren :D )

bliepbliep

hij's gaaf! :okdan:
 
Is het NU al weer 80ies? :D
 
Origineel geplaatst door bliepbliep
tof idee

dit is mijn vrije interpretatie (of hoe je dat ook schrijift)

tis een soort one-shot opname met een beatje erachter gezet. de inprovisatie die je hoord heb ik dus gewoon live ingespeeld (nix vakjes kleuren :D )

bliepbliep

Heheheh, die synth in t begin, is dat niet van Tiga - You Gonna Want me? toch? :eureka:
Anyway, `k begon bijna spontaan te zingen....... You gonna want me......... oeeeeeh. :P
 
Origineel geplaatst door VanHeckis
ik kon het niet laten

:D
Haha, klinkt nog wel leuk eigenlijk:P
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Om maar gelijk verder te gaan met azijnpissen; de akkoorden @ 0:31 moeten majeur zijn, niet mineur :).

Heb ik dat even voor je aangepast. Had je idd wel een puntje zeg maar. :D
Tevens heb ik de baslijn wat vloeiender gemaakt en nog wat dingetjes.

Axel F :-D-

@VanHeckis.. :okdan:
 
Origineel geplaatst door VanHeckis
komt allemaal uit een roland xv88, dus 1 pot nat met soundcanvas neem ik aan ja.

heb je niet nog meer van dit soort muziek vind dit zo vet staat nu al 13 minuten op repeat :D.. hmm das 6 keer... :halleluja
 
VanHeckis, dat was weer lachen :D :D Briljant leitmotiv :halleluja

Ik doe ook mee in typerende stijl (lang leve de vrije interpretatie)

1 instrument: Eminent Unique 310
1 ritmebox: Korg Minipops MP7
4 effecten: EHX SmallStone, EHX Mistress, galm, delay
8 sporen

Axel Feminent

:kroon:
 
Last edited by a moderator:
Zo te horen een Linndrum...

linn_drum.jpg


Origineel geplaatst door MikeJarod
Weet iemand welke drumcomputer gebruikt werd in de originele track?

edit: grappig, de clip: http://www.youtube.com/watch?v=3i5ZElCXays
 
Back
Top