• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog the Source met Linntronics midi/ alléén ruilen tegen perfecte MAQ16/3 + euro's !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Moog the Source met Linntronics midi/ alléén ruilen tegen perfecte MAQ16/3 + euro's !

de leukste moog (sequencer, arpeggiator, s&h, s&h filter enz enz + natuurlijk de moog sound in een zeer retro bak.
met linntronics midi interface (kopie manual van souce en midi interface meegeleverd).
in perfecte staat en een plaatje om te zien.

maar.... ik doe hem alleen weg als je een perfecte, absoluut rookvrije maq16/3 wil en kan inruilen. (of als je zo asociaal veel wil betalen, dat ik gewoon een nieuwe maq16/3 kan bestellen en nog het gevoel heb dat ik m voor een tweedehands prijs heb.)

perfecte maq + 450 euro.

ik weet het, kans is klein, maar als hij hier blijft staan, is dat ook niet erg. ik vind nog wel een plek.
 
foto!
 

Attachments

  • so0.jpg
    so0.jpg
    209,8 KB · Bekeken: 82
dat zijn geen krassen hoor, op het plaatje hierboven. ik weet ook niet wat het is, maar het is zeer moeilijk het aluminium goed gefotografeerd te krijgen. heeft denk ik met de laklaag te maken.
 
Re: Moog the Source met Linntronics midi/ alléén ruilen tegen perfecte MAQ16/3 + euro's !

Re: Moog the Source met Linntronics midi/ alléén ruilen tegen perfecte MAQ16/3 + euro's !

Origineel geplaatst door Leo
ik doe hem alleen weg als je een perfecte, absoluut rookvrije maq16/3 wil en kan inruilen. (of als je zo asociaal veel wil betalen, dat ik gewoon een nieuwe maq16/3 kan bestellen en nog het gevoel heb dat ik m voor een tweedehands prijs heb.)

perfecte maq + 450 euro.

nieuwe maq16/3 kost 650 euro + 450 = 1100. zeg maar 1000, voor de mensen die dan toch willen weten wat de source moet kosten zonder maq.
zelfs met de linntronics midi (waarmee je veel kan aansturen) vind ik dat nog veel geld, ik zou het er zelf niet voor betalen.
maar als je een source zoekt, is dit wel een heel erg mooie natuurlijk.

fijne dag nog.
 
ik ben altijd weer benieuwd welke zielepoot zo nodig 1 sterretje waardering moet geven en waarom. ach nee, naar het waarom ben ik niet eens nieuwsgierig, het zit toch in zo iemand zelf.

:dubbel: :doei:
 
vanaf nu ook op marktplaats, vanwege andere aankopen.
hier kan die wel dicht, de liefhebbers weten er intussen van en weten me te bereiken.
bedankt.
:slotje: :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top