mini nodig?

DavySan

houdt niet van kabels
Lid sinds
5 november 2001
Berichten
99
Locatie
Amsterdam
hij heb ook nog een Linn drum met midi in de aanbieding.

Die's ook tof.
 
zo te lezen heeft ie er meer (gehad)...

we moeten maar naar amerika emigreren... nou, toch maar niet...
 
Orgineel geplaatst door Synic
Waarom doet iemand in godsnaam zulk soort spullen weg? :confused:

Omdat wij anders nooit an zulk spul kenne komen. ;)
 
waarom doet iemand zoiets weg?

ik heb 3 keer die fout gemaakt en heb daar al veel over nagedacht. het is een combinatie van factoren, denk ik.
je luistert naar de synth ernaast (bijvoorbeeld een se-1) en denkt: die klinkt niet veel minder en ik grijp er veel makkelijker naar, makkelijk toch die midi. dan hoor je wat zo'n mini waard is en dan slaat de angst toe: wat als die mini kapot gaat, daar gaat dan mijn kapitaal; ik kan het beter nu verzilveren: kassa!!!!
en dan komt de schok, alles wat je bedacht hebt is waar, maar ineens blijkt dat als je zo'n ouwe mini aanraakt, het net is of je kan spelen. (kennen jullie die strip van vroeger 'de wondersloffen van sjakie'?) als je er een hebt gekocht (van mij bijvoorbeeld): nooit meer wegdoen!
volgende week hoop ik er een te halen en ik ben zo'n eikel dat ik 'm over een tijdje vast weer verkoop. hou het in de gaten.
op de auktion van keyboard in duitsland staat trouwens een memorymoog plus te koop, voor de liefhebber.
 
leo, je bent een man (met een gat in je hand) naar mijn hart!
 
Leo, Vincent, Antal

Leo, Vincent, Antal

Zouden jullie dan toch stiekem familie van elkaar zijn. Vincent Kuijpers, Leo Gelderland.. en misschien Antal van Plebweb ?
 
geen familie, nee.
er is er nog een, le cardinale uit maastricht, heet rob en heeft nog een heleboel andere namen. er windt zich momenteel iemand heel erg op (marktplaats.nl) over het feit dat deze kardinaal een handelaar zou zijn.
dat is-ie ook wel volgens mij, maar wat geeft dat nou? hij komt alleen af en toe zijn afspraken niet na of laat niks meer horen, dat is wel jammer.
 
Back
Top