Yamaha RS7000

Status
Please reply by conversation.

jero505

Ingeburgerd
Lid sinds
16 juli 2002
Berichten
63
Ik zou graag een ruildeal willen doen voor een Yamaha RS7000 tegen mijn Akai MPC2000XL (+32 mb geheugen+zipdrive).
Ook een ruildeal met de Yamaha CS6x zou welkom zijn, evenals met een Roland XP-30.
Reacties kunnen ook naar jonhuga@hotmail.com
 
Waarom verkoop je de MPC niet gewoon als je hem echt kwijt wilt????

Als je hem een beetje leuk kan verkopen dan kan je voor weinig een RS7000 of CS6X ergens 2e hands vandaan trekken....

Tis maar een suggestie....

Suc6

CP
 
Origineel geplaatst door Arveyman
Voor weinig een RS7000 tweedehands op de kop tikken? Nou dan mag jij me effe aanwijzen waar..

Ik bedoel..... eerst zijn MPC verkopen en dan met wat extra geld erbij (weinig)....hebbie een RS7000...... kan niet veel meer kosten dan toch??

Snappie nu??

CP
 
Is een MPC ruilen tegen een RS7000 dan niet gewoon veel gunstiger? Dan hoef je niet bij te betalen toch?

{wanabe mod modus aan}

Maargoed, mensen die deze ruilen willen doen moeten maar reageren.

Met deze berichten schiet jero505 niet echt op geloof ik :)

{wanabe mod modus uit}

:D
 
Origineel geplaatst door STicKX
Is een MPC ruilen tegen een RS7000 dan niet gewoon veel gunstiger? Dan hoef je niet bij te betalen toch?

{wanabe mod modus aan}

Maargoed, mensen die deze ruilen willen doen moeten maar reageren.

Met deze berichten schiet jero505 niet echt op geloof ik :)

{wanabe mod modus uit}

:D

Zo kan je het ook bekijken...... heb er niet echt bij nagedacht (en gedacht) dat er mensen zouden zijn die zo'n ruil willen doen...... :engel:

CP
 
Altijd het proberen waard toch; STICKX ?!
 
Okay; dat klopt, maar ik heb er wel extra geheugen van 32 mb bijzitten + een zip-drive. Dat kan het iets interessanter maken. En zo niet; dan verkoop ik 'm alsnog.
 
Maar die 32 mb kan je er ook uithalen en in je nieuwe rs zetten. Of is het niet hetzelfde geheugen? (rookie on mpc trouwens hoor)
 
Afgezien van alle discussies over een ruildeal....Voor 950 mag ie ook weg!!!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top