dynacord mc1233 mizer

SpaceAgent202

Sinds 2001
Lid sinds
19 oktober 2001
Berichten
7.755
Locatie
Out there
ik heb inmiddels al een poos geleden een overleden dynacord mc 1233 van iemand gehad, het is een leuk beestje qua mogelijkheden, alleen zoals ik zei, er komt totaal geen geluid uit.
aangezien dit nog een ouderwetse bak is met condensators, transistors en weerstandjes, leek het me wel een idee om uit te gaan zoeken wat het probleem is..

de voeding doet het, op zijn minst 1 van de faders met bijbehorend printje doet het vast ook.... dus het zal aan het uitgangsgedeelte liggen......

where to start???
 
Laatst gewijzigd:
:) gelijk heb je ook wel... wilde alleen even aangeven dat het toch stiekum echt wel een oud beestje is ;)
zouden er nog schema's van te krijgen zijn?
 
geen idee, maar een beetje repair afdeling (zoals die van ons) weet wel raad met dit soort bakkies.

Je moet je alleen afvragen of het nog wel de moeite waard is om hem te laten repareren.

Dus de tip van de dag: altijd ff een prijsopgave laten maken.
 
ik denk eerlijk gezegd niet dat het de moeite is,... voor het geld dat ik daarvoor kwijt ben kan ik wel een niet al te grote mixer kopen... het gaat er uiteindelijk maar om dat ik -op dit moment- met 4 stereo inputs even vooruit kan...
 
Back
Top