Vyzor editor voor de Evolver

Origineel geplaatst door Acidfever
Er is gewoon een VSTI van beschikbaar en als je deze op een miditrack laad en de juiste output kiest is dan geen probleem.

Ik heb ook zo'n VSTi voor een Waldorf Pulse en die werkt dus niet lekker in Ableton Live. Voor ik een keuze maak voor een Evolver rack met Vyzor wil ik eerst weten of het werkt in Ableton Live.
 
Origineel geplaatst door Ytse
Ik heb ook zo'n VSTi voor een Waldorf Pulse en die werkt dus niet lekker in Ableton Live. Voor ik een keuze maak voor een Evolver rack met Vyzor wil ik eerst weten of het werkt in Ableton Live.

Kzal het eens voor je proberen, heb vooralsnog alleen geprobeerd in Cubase en standalone.
 
weten jullie misschien of deze ook werkt in cubase4? Die pulse editor bv werkt alleen in sx3. Vroeg me af of dit ook bij deze editor het geval is ..
 
Deze werkt inderdaad ook in Cubase 4.
 
Ik heb hem inmiddels aangeschaft, maar als ik me cubase opstart krijg ik deze foutmelding: MidiquestMFXresources.dll not found. Heeft iemand enig idee?
de file bestaat inderdaad niet,
 
SCHOP :D

Iemand die nog ervaringen over de Vyzor editor wil delen?
Ik heb er misschien wel interesse in.

Vraagjes:
- Is de VSTi total recall? (ofwel patch settings worden in de sequencer opgeslagen en geladen)
- Is de VSTi automatiseerbaar? In hoeverre?
 
Vst plugin doet het volgens mij helemaal niet. Er schijnt wel een nieuwe versie te komen die het wel goed doet. Opzich doet de editor het wel goed.
 
Vst plugin doet het volgens mij helemaal niet. Er schijnt wel een nieuwe versie te komen die het wel goed doet. Opzich doet de editor het wel goed.

Ik was weer eens mijn halfjaarlijkse stand van zaken check aan doen voor de vyzor evolver editor 2 en kwam hier uit. (kan ik netzogoed ff posten toch).

Dit is toch te lachwekkend (of triest eigenlijk) voor woorden. Vyzor belooft al 3!!! jaar een upgrade. en 3 jaar!!! zijn ze eerlijkwaar BIJJJJNNNAa klaar.

Voor NAMM2010 hoefden ze alleen nog wat kleine bugs te fixen ..

Laatste stand van zaken, website offline voor onderhoud (zou begin juli weer online komen). Het is dus nu augustus..... 2011.

Tot over 1 jaar bij mijn volgende update hehehe.
 
Ik was weer eens mijn halfjaarlijkse stand van zaken check aan doen voor de vyzor evolver editor 2 en kwam hier uit. (kan ik netzogoed ff posten toch).

Dit is toch te lachwekkend (of triest eigenlijk) voor woorden. Vyzor belooft al 3!!! jaar een upgrade. en 3 jaar!!! zijn ze eerlijkwaar BIJJJJNNNAa klaar.

Voor NAMM2010 hoefden ze alleen nog wat kleine bugs te fixen ..

Laatste stand van zaken, website offline voor onderhoud (zou begin juli weer online komen). Het is dus nu augustus..... 2011.

Tot over 1 jaar bij mijn volgende update hehehe.

Ik heb dat forum een keer gelezen daar. Sloeg idd nergens meer op. :)
 
Site is in de lucht hoor. Laatste nieuws:

I am going to have to be mysterious for a bit longer but I can tell you that we have something coming for Evolver users - Exact details will become available when we release it, hopefully by the end of the month (July 2011).


Ow.. het is alweer augustus. :)

http://www.vyzor.com/support/viewtopic.php?f=24&t=1081
 
http://psicraft.com/Products/VyzorEvolver_V2.php

november nu .. ze moeten wel met iets heel goeds komen dan ;)
Zijn er eigenlijk alternatieven die ook als vst te gebruiken zijn in een daw?
Standalone werkt natuurlijk ook, maar vst zou wel relaxter zijn.

Dat was het probleem met Vyzor v1, die werkte dus niet als vst (althans bij mij), netzoals alle andere midiquest dingen niet werken.

Dat hele psicraft is een grote grap. Elke keer maar weer een nieuwe releasedatum beloven. Ik heb het wel gehad. Krijg binnen kort een ipad en daar is nu ook een evolver editor app voor beschikbaar.
 
Back
Top