Bericht: Masterclass Sound Design

Hoi,

Vanwege drukt nogal lastig om in te plannen.
zaterdag 19 juni is er een training gepland en deze is waarschijnlijk vol (mits iedereen kan die dag).

Vanwege DVD video, zijn de trainingen dus spaarzaam.
Erg druk hiero

Groeten!
Rob
 
Masterclass 10 juli is vol, maar zaterdag 7 augustus is er ook nog eentje.
 
Gisteren deelgenomen aan de masterclass van Rob. Was een zeer leerzame middag. Zijn uitleg over Synths zijn allemaal te herleiden naar zijn eigen methodiek genaamd de 4 elementh synth.

Uiteraard kan/mag je ook alles vragen. Rob duikt er dan direct op.

Ik was er met 5 anderen en de sfeer zat er prima in.

Al met al een aanrader!

Rob bedankt!
 
Zijn uitleg over Synths zijn allemaal te herleiden naar zijn eigen methodiek genaamd de 4 elementh synth.


Kun je daar wat meer over zeggen of moeten jullie daar bij binnenkomst een belofte van geheimhouding afleggen?;)

Dat een synth uit enkele elementaire onderdelen bestaat weten we al zo'n halve eeuw.:gaap::Z:gaap::Z:z
 
Hoi allen,

Tjonge... opeens krijg ik berichten binnen van Synthforum. Nw site :D
Dat is alweer een tijd geleden dat ik hiero was!!!

Wel leuk om even te lezen :D

Ik ben erg weinig actief op forums, want er ontbreekt me simpelweg de tijd voor. Ook is het helaas een speelveld van trollen en zeer onvriendelijk posters.
Maar goed... zo het dat heden ten dage.

Het is lang geleden dat ik de masterclass heb gegeven in mijn studio. Natuurlijk is er het boek er met 4 DVDs en die ik verkorte training bij "Sound Education" ieder jaar, wat altijd erg fijn is om te doen.

Spoedig zal ik eens bekijken of het ook een iPAD versie kan worden. Dat video word ingebouwd of zo. Geen idee of dat kan.

Groetjes uit Limburg en voor diegenen die op de training waren geweest hebben er hopelijk nog altijd profijt van.
Rob
 
Meer dan tien jaar geleden in de kelder een zaterdagtrainig gehad in een kliene groep van ongeveer vijf personen. Was helemaal top! Dank je wel Rob :okdan: Mochten ze ooit een keer terugkeren dan zijn er vast een hoop mensen die weer zo'n dag zouden willen volgen.
 
Meer dan tien jaar geleden in de kelder een zaterdagtrainig gehad in een kliene groep van ongeveer vijf personen. Was helemaal top! Dank je wel Rob :okdan: Mochten ze ooit een keer terugkeren dan zijn er vast een hoop mensen die weer zo'n dag zouden willen volgen.

Hoi Frank, dat is mooi op te horen. De locatie is te remote helaas. Mensen moeten dan helemaal afzakken naar het diepe zuiden! Momenteel is het te druk met andere werkzaamheden, maar mss dat ik het op een andere locatie ook weer ga doen. Want is ook wel heel leuk om te doen. Gr. Rob
 
Ik zou daar ook zeker in geinteresseerd zijn. De dvd’s zijn top om mee aan de slag te gaan, het zou gaaf zijn om daar een stap verder in te gaan :)
 
Hoi,

Momenteel zijn er geen Masterclasses meer in mijn studio. Komt vanwege drukte en ik woon in midden Limburg. Dus niet even om de hoek voor iedereen. Een 40minuten onder Eindhoven zeg maar.
Groeten,
Rob
 
Back
Top