Opnieuw mijn tracks! (zonder trage server)

Lennox

work in progress
Lid sinds
19 november 2005
Berichten
1.829
met dank aan Demian, Sander, Skies en GeeEs weet ik nu hoe ik "simpel" mp3tjes kan linken vanaf mijn hostingabbonementje ;)

Dit is de eerste keer dat ik wat tracks laat horen.. ik maak een beetje een mengelmoes van trancy,funky,synthy and chill out muziek (snap je het nog? :D )

helaas slokt de mp3 veel van de kwaliteit, daar werk ik nog aan..

ik hoop dat je ze leuk vindt en laat svp je mening achter goed of slecht geeft niets zolang ik er maar van kan leren..

dit is de eerste

Lennox Dreams

de tweede is eigenlijk een demonstratie van de Waldorf Q, in de eerste avond dat ik hem had in elkaar gezet, om de multitimbraal functie te testen..achteraf vind ik hem we lekker klinken..


Lennox Q
 
Die eerste track vind ik echt goed gewoon, lekker qua opbouw, arrangement en mix, is ook nog 's mijn style dus ik was aangenaam verrast toen ik je track eindelijk kon horen.

De tweede track ook best aardig, maar er zit een beetje veel galm op de drums, qua opbouw en sfeer zit het wel weer goed.

Vind het wel leuk dat je ook een beetje niet- standaard geluiden gebruikt hebt en qua arrangement is het ook redelijk origineel.

Gaat gelijk al de goeie kant op met jou! :okdan:
 
Back
Top