even voorstellen...

Multispace

Ingeburgerd
Lid sinds
1 februari 2006
Berichten
97
Locatie
Breda
Kheb me net hier geregistreerd nadat ik de afgelopen dagen al flink wat heb zitten wroeten in de forums hier.
Erg interessant allemaal!

Nu maar even voorstellen:

Ik ben Mark :doei: en ben geluidstechnicus in m'n eigen studio http://www.multispace.nl. Sinds anderhalf
jaar heb ik deze studio in Breda waar ik naast opnames en mixen ook onder andere privé-les geef op het gebied van geluidstechniek.
Daarnaast geef ik ook les op het SAE Institute in Rotterdam, wellicht bekend, waar ik ook system operator en head teacher
ben.

Ik heb in de jaren '90 de opleiding Sonologie gedaan aan het Conservatorium in Den Haag. Daarnaast en daarna maakte ik
(al dan niet experimentele) ambient muziek. M'n goeroe's op dit gebied zijn Biosphere, Pete Namlook en Brian Eno :halleluja , maar
ook Tangerine Dream (maar dan niet echt jaren 80 werk, meer daarvoor).

Ik hield aan m'n eigen muziek nog een kontrakt over bij internet-label Tree-top, maar sinds ongeveer 1999 heb ik helaas geen muziek meer gemaakt, doordat het steeds beter ging lopen met m'n studio (destijds in Zoetermeer) en omdat m'n vriendin het ook wel eens leuk vindt als ik niet in de studio zit ;)

Maar ik ben vastbesloten om dit jaar weer muziek te gaan maken en 1 van de dingen die dit misschien nog gaan bevorderen is de aanschaf van een modulaire synth! Wil ik al heel lang. Ik werk nu wel met modulaire synths op m'n Mac, maar vooral dat
patchen van virtuele kabels begint me de keel uit te hangen :r ik wil zo'n ding gewoon echt kunnen aanraken!

Ik zit sterk te denken aan een synthesizer.com (wat een naam trouwens...) systeem (QSP22), maar zou zo'n ding wel eens
in het echt willen zien en horen en aanraken. Dus als iemand een QSP22 of iets anders van dotcom heeft, zou ik graag
eens langskomen! Of je neemt em mee naar mijn studio, kun je die ook meteen zien.

Anyway, introduktie is wel lang genoeg nu :gaap:

groeten!
Mark
 
hola :D
 
He Breda! Daar ben ik vanmiddag nog geweest!


..met de trein er door heen dan wel, maar toch!



:D welkom, he?!
 
:doei: haai haai, welkom welkom , oud-leraar! ik heb in rotterdam bij je in de klas gezeten :)

en je S3000xl overgenomen.... ik had ook een stapeltje sample cd's van je gekregen die ik nog steeds
met plezier gebruik...

en toen zei jij:
patchen van virtuele kabels begint me de keel uit te hangen :r ik wil zo'n ding gewoon echt kunnen aanraken!

-bestaat er niet een soort digitale-modulaire-break out-patchbay, zoiets als een phatboy controller.....
wel de echte kabels ,maar vanaf de plug in de kast digitaal, en dus vrij route-able.

en dan van die vellen met uitsparingen d'r over met ms-20 patchbay print,:verkoght:
 
Back
Top